اخبار داغ

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

تیزر و پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور رونمائی شد

تیزر و پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور رونمائی شد
دبیر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور از رونمائی تیزر و پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور در دبستان لاله های انقلاب اسلامی روستای دهوی شهرستان میناب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش فدویان در حاشیه رونمائی از تیزر و پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز گفت: جشنواره ملی تئاتر درسی کشور با تلفیق هنر و  یادگیری مفاهیم درسی در کلاس درس، به دنبال انتقال بهتر اهداف کتب درسی، ارتقاء بهره وری آموزشی، یادگیری پویا و با نشاط در آموزشهای کلاسی، کشف استعدادهای هنری، نهادینه کردن مهارت های فردی و جمعی و همچنین افزایش و تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان دوره ابتدائی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی اضافه کرد: تیزر و پوستر این جشنواره ملی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به میزبانی دبستان لاله های انقلاب اسلامی روستای دهوی شهرستان میناب برگزار شدو دانش آموزان کلاسهای اول تا ششم این مدرسه به ایفای نقش از کتب درسی خود پرداختند.

,

به گفته فدویان، فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در هفته اول آبان ماه ۱۴۰۱ به استان های سراسر کشور ارسال شده و دانش آموزان پایه پنجم و شش به صورت گروهی متشکل از دو الی چهار دانش آموز به همراه معلم خود به عنوان کارگردان، تا ۲۰ دی ماه سال جاری، فرصت دارند آثار خود را به صورت فیلم در کانال این جشنواره، در برنامه شاد بارگذاری کنند.

,

دبیر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور اظهار داشت: آثار ارسالی در چند مرحله توسط داوران این جشنواره در دو بخش بازیگری و آموزه‌های درسی مورد پالایش قرار می گیرند و  25 دی ماه سال جاری، ۲۰ اثر برتر مرحله نهائی مشخص می شوند و آثار برتر برای اجرای حضوری از ۶ الی ۸ بهمن ماه 1401به میزبانی شهرستان میناب، حاضر می شوند.

,

فدویان جشنواره ملی تئاتر درسی را ویترینی از فعالیت و اجرای طرح ملی تئاتر درسی در کلاس های درسی برشمرد و افزود: طرح ملی تئاتر درسی در همه مدارس و در تمامی پایه های تحصیلی دوره ابتدائی به اجرا در خواهد آمد تا اهداف آموزشی و تربیتی کتب درسی بهتر و روان تر انتقال یابند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه