اخبار داغ

گروهی از شعارنویسان میبد توسط گشت اطلاعاتی و رضویون دستگیر شدند

گروهی از شعارنویسان میبد توسط گشت اطلاعاتی و رضویون دستگیر شدند
به همت سربازان گمنام امام زمان در سپاه ناحیه میبد، گروهی از شعارنویسان شهرستان میبد در دام نیروهای داوطلب هسته های گشت اطلاعاتی و رضویون گرفتار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، به همت سربازان گمنام امام زمان در سپاه ناحیه میبد، گروهی از شعارنویسان شهرستان میبد در دام نیروهای داوطلب هسته های گشت اطلاعاتی و رضویون گرفتار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

همچنین عمده عناصری که به صورت شبکه ای دست به اقدام علیه امنیت ملی زده اند در سطح شهرستان شناسایی شده و یکی پس از دیگری دستگیر می‌شوند.

,

اقداماتی نظیر شعارنویسی، توزیع شب نامه، اختلال در نظم عمومی. تشویق به شورش در فضای مجازی فشار به کاسبان برای اعتصاب و... بخشی از جرائم این افراد است که مطابق قانون و قاطعانه با آن برخورد خواهد شد.

,

این گزارش می افزاید؛ در ایامی که فتنه ها فضای کشور را غبارآلود کرده و امنیت و آرامش ملت شریف ایران را نشانه رفته بود، نیروهای امنیتی و انتظامی شامل عزیزان فراجا، اداره اطلاعات و اطلاعات و عملیات سپاه و بسیج، در شهرستان میبد نیز مانند سراسر کشور دست به دست هم دادند و با گسترش تور اطلاعاتی و رصد روزآمد، راه تجاوز و تعدی را بر خرابکاران کوردل بسته اند؛ جا دارد اگر بر دست و بازوی مردان همیشه بیدار عرصه خدمت و امنیت بوسه بزنیم و همت بلندشان را بستاییم.

,

همچنین همت عزیزانی که در شورای شهر و شهرداری با تقویت زیرساخت دوربین های شهری، گامی فناورانه برای تکمیل چرخه رصد و دیده بانی، برداشته اند و زحمات شبانه روزی خادمان ملت در قوه قضاییه و شورای تامین شهرستان میبد شایان سپاس و قدردانی ست.

,

از آنجا که رأس همه توفیقات نظام اسلامی بیداری ملت است؛ نیروهای انقلابی، ضمن باز دانستن راه های قانونی اعتراض، به تصمیمات مدیریتی و شرایط اقتصادی موجود، از مردم بصیر شهرستان تشکر ویژه می کنند که علیرغم تلاش های بی سابقه ضدانقلاب برای انحراف در مطالبات بحق شان، با آنها همراهی نکردند و مسیر برخورد قانونی با خرابکاران کم تعداد را متناسب با جرم شان، بازگذاشتند.

,

اکنون که از بیش از ۷۰ روز از شروع جنگ ترکیبی و شناختی گذشته است ضمن جدا دانستن حساب فریب خوردگان با براندازان آموزش دیده و سازماندهی شده، دیگر بهانه ای برای شعارهای ساختار شکن، ادامه اخلالگری و بر هم زدن امنیت و نظم عمومی باقی نمانده است.

,

این گزارش می افزاید؛ ضمن تشکر از دستگاه های قضایی درخواست می شود با لحاظ زمان کافی که برای توجیه فریب خوردگان موجود بوده است، به فراخور مورد، مجازات های سخت و پشیمان کننده تری در نظر بگیرند.

,

از مردم هوشیار و خردمند شهرستان میبد نیز تقاضا داریم مانند همیشه با اتکا بر هوشیاری و بصیرت انقلابی خود خادمان خود را یاری و فرزندان شان را که نورچشم انقلابند نسبت به خطرات و دام‌های گسترده شیاطین آگاه و در مسیر درست هدایت کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک امنیتی، اخبار و گزارش‌های خود را به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه