اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبر داد؛

دستگیری کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی

دستگیری کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی
حبیب رازدار گفت: فردی که در قالب فالگیری از شهروندان خاشی بیش از 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب رازدار، فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط یک رمال و فالگیر، پیگیری پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی خاش با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه این متهم را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی می کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رازدار گفت: متهم با سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده‌های دروغین به آنها و برقراری روابط دوستی مبالغ زیادی پول و طلا دریافت می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه