اخبار داغ

هیات رئیسه منطقه مرکزی آسیا با حضور داورزنی تشکیل جلسه داد

هیات رئیسه منطقه مرکزی آسیا با حضور داورزنی تشکیل جلسه داد
اعضای هیات رئیسه منطقه مرکزی آسیا در جلسه امروز (یکشنبه 13 آذر ماه) تقویم سال آینده مسابقات را بررسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست فوق‌العاده هیات رئیسه منطقه مرکزی آسیا ظهر امروز (یکشنبه 13 آذر ماه) به صورت آنلاین به ریاست محمد لطیف از مالدیو و با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار شد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال نیز در این نشست حضور داشت.

در این جلسه که محور اصلی آن بررسی تقویم 2023 منطقه مرکزی بود، داورزنی و یرمک، دو رئیس فدراسیون کشورهای فعال منطقه مرکزی آسیا در حوزه والیبال هستند و در اکثر رویدادهای  آسیا شرکت کرده‌اند، متفق القول اعلام کردند که تقویم سال آینده منطقه مرکزی آسیا در هماهنگی کامل با تقویم سال آینده کنفدراسیون والیبال آسیا باشد.

ضمنا براساس آیین‌نامه مسابقات فدراسیون جهانی، تقویم سال آینده باید در فصل مسابقات(15 اپریل تا 15 اکتبر-26 فروردین تا 23 مهر ماه) قرار گیرد که با مسابقات باشگاه‌ها همپوشانی نداشته باشد به همین جهت مقرر شد 6 مسابقه در تقویم سال آینده منطقه مرکزی آسیا قرار گیرد که میزبان و تاریخ احتمالی آن در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد نسخه اولیه این تقویم هفته آینده توسط دفتر منطقه مرکزی آسیا تهیه و برای بررسی نهایی در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه