اخبار داغ

دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس اسبق این فدراسیون

دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس اسبق این فدراسیون
هاشم صیامی با رییس اسبق فدراسیون دو و میدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی صبح امروز با علی کفاشیان رییس اسبق این فدراسیون و از پیشکسوتان ورزش پایه و مادر دیدار و پیرامون مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در ابتدای این دیدار هاشم صیامی در سخنانی با اشاره به عملکرد و سوابق ارزشمند علی کفاشیان در زمان تصدی وی در فدراسیون دو و میدانی از این قهرمان و پیشکسوت ارزنده ورزش کشورمان تشکر و قدر دانی کرد و گزارشی نیز از اقدامات صورت گرفته در دوره کنونی ارائه نمود.
,
 
,
در ادامه علی کفاشیان نیز ضمن ابراز خورسندی از دیدار با رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان نکاتی پیرامون هرجه بهتر انجام شدن کارهای پیش رو ورزش اول المپیک در کشورمان بیان کرد.
,
 
,
در ادامه این دیدار مقرر شد شرکت اعزام پس از عقد تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون دو و میدانی به حمایت از ورزشکاران،مربیان و ورزشکاران رشته دو و میدانی در استان‌هایی که این شرکت در آن‌ها فعالیت دارد بپردازد.
,
 
,
همچنین مقرر شد فدراسیون دو و میدانی و شرکت اعزام در ورزشگاه آفتاب انقلاب تنها سایت تخصصی ورزش پایه و مادر همکاری‌هایی در جهت حمایت و‌توسعه این ورزشگاه داشته باشند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه