اخبار داغ

برنامه‌های کمیته روحانیون، مساجد و تشکلات مردمی "مکتب شهید سلیمانی"؛

برگزاری راهپیمایی در روز شهادت حاج قاسم/ پیش بینی اجرا همایش مقاومت با رویکرد بین‌المللی در هفته مقاومت

برگزاری راهپیمایی در روز شهادت حاج قاسم/ پیش بینی اجرا همایش مقاومت با رویکرد بین‌المللی در هفته مقاومت
غلامرضا حقانی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا در روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی و پیاده روی را از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا کرمان داشته باشیم و همچنین در نظر داریم در ایام هفته مقاومت، یک روز هیات های مذهبی در گلزار شهدا کرمان اجتماع داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حقانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه ما در اداره کل تبلیغات اسلامی استان رسالت انجام کارهای فرهنگی، دینی و اجتماعی را به عهده داریم، گفت: در انجام امور بر اساس خواسته و دغدغه مردم پیش می رویم.

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در کمیته روحانیون، مساجد و تشکلات مردمی ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی نیز مردمی سازی این جریان مد نظرمان است و در این کمیته، خواسته مردم اولویت ماست.

وی با تأکید بر اینکه ما به عنوان تسهیلگر امور، فعالیت می کنیم، عنوان کرد: به منظور انجام کارها در سطح بیست و سه شهرستان استان، ستادهای مردمی را تشکیل داده ایم که تصمیم گیری برای انجام برنامه ها در ستادهای مردمی صورت می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی ابراز کرد: در ستادهای مردمی شانزده کارگروه رسمی فعالیت می کنند که هر یک از کارگروه ها، برنامه خاص خود را انجام می دهند که از جمله آنها می توان به کارگروه مواکب و اسکان اشاره داشت که به دلیل حجم زیاد فعالیت این کارگروه هویت مستقلی نیز به خود گرفته است.

مسئول کمیته روحانیون، مساجد و تشکلات مردمی ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: از دیگر کارگروه ها می توان به کارگروه مراسمات اشاره داشت که این کارگروه نیز به صورت متمرکز به همت مردم فعالیت می کند و این کارگروه در شهرستان ها نیز فعال است.

وی افزود: کارگروه روحانیت، همایش ها و فعالیت های مربوط به روحانیت را برگزار می کنند، کارگروه بانوان، کارهای در حوزه بانوان، حضور این قشر در همایش ها و مواکب در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی با اشاره به فعالیت کارگروه فرهنگی و رسانه در کمیته روحانیون، مساجد و تشکلات مردمی ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی، تصریح کرد: کمیته مساجد، فعالیت این حوزه را منسجم می کند و همچنین بخشی از اسکان زائران در شهر کرمان در مساجد انجام می شود.

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم تا در روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی و پیاده روی را از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا کرمان داشته باشیم و همچنین در نظر داریم در ایام هفته مقاومت، یک روز هیات های مذهبی در گلزار شهدا کرمان اجتماع داشته باشند.

مسئول کمیته روحانیون، مساجد و تشکلات مردمی ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: در نظر داریم در ساعت 1:20 لحظه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم های متعددی را در مساجد، محلات و حسینیه ها داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال برنامه ریزی برای برگزاری همایش مقاومت با رویکرد بین المللی هستیم و در نظر داریم که این برنامه را جامع و کامل تر از سال گذشته برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه