اخبار داغ

آیت الله رئیسی:

کار با کمک مردم دنبال خواهد شد تا امید هر روز در میان مردم بیشتر شود

کار با کمک مردم دنبال خواهد شد تا امید هر روز در میان مردم بیشتر شود
رئیس جمهوردر حاشیه نشست مشترک روز گذشته یکشنبه ۱۳ آذر ماه دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: کار با کمک مردم دنبال خواهد شد تا امید هر روز در میان مردم بیشتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه نشست مشترک روز گذشته یکشنبه ۱۳ آذر ماه دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص این جلسه، گفت: جلسه بسیار خوبی بود، به جهت اینکه هم نمایندگان و رئیس مجلس نکاتی را اشاره و دغدغه‌هایشان را بیان کردند و هم تعدادی از اعضای هیات دولت نکاتی را مطرح کردند.

رئیس جمهور با یادآوری تعامل، همکاری و همگرایی بین مجلس و دولت، افزود: قوای مقننه و مجریه یک سرنوشت مشترکی دارند و نگاهشان به مردم هم مشترک است، مجلس قانون تصویب می‌کند و دولت هم باید آن را اجرا کند و بر اجرا هم نظارت می‌شود تا گره‌ها و مشکلات مردم حل شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تمام تلاش ما در مجلس و دولت باید این باشد که مشکلات و مسائل مردم را حل کنیم، اراده و توانایی هم برای انجام این کار داریم. ما معتقدیم مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود. البته برخی نگاهشان به آن سوی مرزها بود و معتقد بودند که مسائل را نمی‌توان حل کرد اما ما نگاه اصحاب «نمی‌شود»، «مگر می‌شود»، «نخواهد شد» و «بودجه نداریم» را نداریم، هرچند اعتبارات ممکن است کافی نباشد اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت‌ها مسائل حتما قابل حل شدن است.

رئیسی همچنین تصریح کرد: کار با کمک مردم دنبال خواهد شد تا امید هر روز در میان مردم بیشتر شود.

رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره زمان ارائه لوایح برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: با آقای قالیباف هماهنگ کردیم که لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ را به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه