اخبار داغ

طوفان دریای گردشگری در جنوب کشور؛

دلنوازی ساحل در پاییز بهارگونه هرمزگان/ نیمه دوم سال، بهشت گردشگری جنوب کشور است

دلنوازی ساحل در پاییز بهارگونه هرمزگان/ نیمه دوم سال، بهشت گردشگری جنوب کشور است
می‌توان پاییز و زمستان را بهشت گردشگری در هرمزگان نامید؛ زیرا با آب و هوای بهار گونه در این فصول سال، باعث شده گردشگران فراوانی برای گذراندن اوقاتی سرشار از شادی و لذت بردن از هوای مطلوب و ساحل به این استان جنوبی سفر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ این روزها کارشناسان هواشناسی هشدار برف و باران در بیشتر مناطق کشور را صادر کرده اند و به فضل الهی طی چند روز اخیر برف و کولاک برخی از مناطق کشور را سفید پوش و مدارس را غیر حضوری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نم نمک صدای زمستان با شروع سرما از راه می رسد و درختان به خواب عمیقی می روند اما در جنوبی ترین نقطه کشور در حالی که اکثر مناطق ایران اسلامی دارای آب و هوای سرد و سوزان بوده استان ساحلی هرمزگان دارای آب وهوای مطلوب بهاری است.

,

 پاییز و زمستان بهشت گردشگری در هرمزگان است

,  پاییز و زمستان بهشت گردشگری در هرمزگان است,  پاییز و زمستان بهشت گردشگری در هرمزگان است,

می توان پاییز و زمستان را بهشت گردشگری در هرمزگان نامید؛ زیرا در این فصول سال گردشگران فراوانی برای گذراندن اوقاتی سرشار از شادی و لذت بردن از هوای مطلوب و ساحل به این استان جنوبی سفر می کنند.

,

بی شک هر کس تنها یکبار به این دیار سفری داشته مهمان نوازی و مناطق بکر گردشگری و توریستی هرمزگان او را مجذوب خود ساخته و این منطقه از جنوب را در لیست سفرهای سالانه خود قرار داده است.

,

وجود بیش از 300 اثر تاریخی، ۵۰ هتل، به غیر از مناطق آزاد حدود ۸۰ دفاتر خدمات مسافرتی، ۱۷ منطقه نمونه گردشگری، ۱۱ نقطه هدف گردشگری و همچنین ۸۲ نفر راهنمای گردشگری در هرمزگان مزیدی بر علت برای رونق گردشگری در هرمزگان به شمار می رود.

,

بیش از 1400 کیلومتر خط ساحلی، وجود 14 جزیره، بازارهای بزرگ و لوکس، آثارهای تاریخی، مناطق بکر گردشگری همه و همه باعث شده گردشگران فراوانی به این خطه جنوب سفر کنند به طوریکه بنا بر گفته کارشناسان میراث فرهنگی در سال گذشته بالغ بر سه میلیون و ۶۰۰ هزار گردشگر از سراسر ایران به این منطقه سفر کرده اند. 

,

, ,

ساحل گردی را به ماندن در خانه ترجیح می دهیم

, ساحل گردی را به ماندن در خانه ترجیح می دهیم, ساحل گردی را به ماندن در خانه ترجیح می دهیم,

لیلا غلامی، شهروند بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار هرمز که به همراه خانواده به ساحل زیبای سورو بندرعباس آمده اند، اظهار کرد: هوای پاک و مطلوب باعث شده این روزها نتوان در خانه ماند و ساحل گردی را به ماندن در خانه ترجیح می دهیم.

,

این شهروند بندرعباسی عنوان کرد: در نیمه دوم سال که هوا بسیار دل انگیز است تلاشمان را می کنیم حداقل یک شب در میان برای صرف شام به همراه خانواده به ساحل بیاییم و غذایی که در منزل پخته ایم را اینجا در هوای آزاد بخوریم.

,

غلامی با اشاره به اینکه یک بچه کوچک دارد، گفت: هوای آزاد و خنک اشتهای بچه ها را برای خوردن غذا باز می کند و کودک من در کنار ساحل بعد از آب بازی با ماسه های شنی ساحل غذا خوردن را بسیار دوست دارد.

,

وی تصریح کرد: ساحل منطقه ای بکر برای بازی کودکان به شمار می رود و صدای دلنواز بر خورد موج به صخره ها و مانور پرندگان مهاجر منطقه ای آرام بخش برای بزرگ سالان را فراهم ساخته است.

,

, ,

جزیره هرمز، نقاشی رنگارنگ خداوند برروی زمین است

, جزیره هرمز، نقاشی رنگارنگ خداوند برروی زمین است, جزیره هرمز، نقاشی رنگارنگ خداوند برروی زمین است,

محمد که از شهر تبریز برای گردش به استان هرمزگان و شهر بندرعباس آمده در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: هوای فوق العاده هرمزگان در فصل پاییز ما را یاد بهار می اندازد؛ سرسبزی درختان و رونق کشاورزی در این موقع از سال برای من بسیار جالب و هیجان انگیز است.

,

این گردشگر تبریزی ادامه داد: قصد داریم به مدت یک هفته در هرمزگان بمانیم و در روزهای اخیر به جزیره زیبای هرمز که نقاشی بسیار زیبا و رنگارنگ خداوند بوده رفتیم و ساحل نقره ای، ساحل سرخ، مردمان نجیب و صنایع دستی بسیار زیبا و هنرمندانه ای وجود داشت که همه ما را محو تماشای خود ساخته بود.

,

, ,

وی افزود: گشت و گذار با قایق بر روی دریا و رفتن به جنگل های حرا، تماشای دلفین ها، آکواریوم دریایی و..... در این هوای بسیار خوب می چسبد و خوشی سفرمان را دو چندان کرده است.

,

این گردشگر با بیان اینکه برای پنجمین بار است به هرمزگان و شهر بندرعباس سفر کرده است، خاطر نشان کرد: برنامه هر ساله من و خانواده ام سفر به هرمزگان در نیمه دوم سال است که هم از هوای بسیار خوب لذت ببریم و هم خرید از بازارهای لوکس هرمزگان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه