اخبار داغ

مدیر خدمات اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور:

اکثریت دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند

اکثریت دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند
مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: اکثر دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند و باید به این قشر بها داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا حجت الاسلام و المسلمین بهمن وحدتی آراسته‌ مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور در آستانه روز دانشجو و به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه ، در دیدار رؤسا و مدیران دانشگاه های استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات جامعه الزهرا سلام الله علیه برگزار شد اظهار داشت:  اکثر دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند و باید به این قشر بها داد.

وی گفت: در گفتگویی که اخیرا با دانشجویان داشتیم مشخص بود دانشجویان از جایی  تغذیه می شوند و تعدادی لیدر اصلی در دانشگاه ها هستند که باید شناسایی شود و پدارانه با آنها بحث و گفتگو شود.

وحدتی آراسته ادامه داد: از برخی از اساتید و روسای دانشگاه ها نباید غافل شد در میان اساتید افرادی هستند که محورشان انقلاب نیست باید نسبت به اینها حساس شویم در برخی از کلاس های دانشگاهی برخی از دانشجویان دختر بدون حجاب حاضر می شود اما اساتید موضع نمی گیرند.


مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور عنوان داشت: از ظرفیت اساتید خوب باید در این زمینه استفاده شود و به سوالات دانشجویان به صورت منطقی پاسخ داده شود همچنین دانشجویان انقلابی شناسایی شود و از آنها برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود.

همچنین معصومه شریفی دبیر کارگروه ستاد پیشگیری،  شناسی و درمان آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه قم در این برنامه اظهار داشت: حوزه علمیه مأمن جامعه است و جایگاه راهبری جامعه را دارد تعامل حوزه و دانشگاه همواره مد نظر بوده تا محاسن دانشگاه و حوزه علمیه به هم برسد، وحدت حوزه و دانشگاه برای پیش برد اهداف نظام نیاز است.


وی بیان داشت: جدایی حوزه و دانشگاه از اهداف صهیونیست بود و یک دوگانگی غیر قابل جمع معرفی می کند و  حوزه را یک محل سنتی و دانشگاه را نماد پیشرفت علم روز معرفی می کند.

شریفی گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو است که انتظار می رود این روز به خوبی برگزار شود و از دانشجویان تجلیل شود ، دشمنان در آستانه روز دانشجو به دنبال تحرکاتی است.

شریفی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی جوری تبلیغات انجام می دهند که گویی کار نظام تمام است اما در فضای حقیقی این مسائل وجود ندارد دشمن از بحث حجاب و عفاف عبور کرده و اصل نظام را هدف قرار داده است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , , ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه