اخبار داغ

مدرس و پژوهشگر جمعیت:

خانواده نقطه قوت و پاشنه آشیل نظام است

خانواده نقطه قوت و پاشنه آشیل نظام است
معصومی گفت: دشمن شبانه روز تلاش می کند با از بین بردن حجاب و حیای زن، بانوان را به فساد کشانده و خانواده را از بین ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم معصومی، مدرس و پژوهشگر جمعیت در گفت‌وگو با "تیتریک" گفت: خانواده در مقابل فردگرایی و انزوا قرار دارد و مهمترین مولفه قدرت در عصر کنونی هر کشوری محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: امروز، غرب بن مایه خود از فرهنگ سرمایه داری و خانواده را به ما تحمیل می کند و این مهم به ناتو فرهنگی تبدیل شده است اما به برکت اسلام، مردم نظام شان را دوست دارند و حفظ خانواده را یک ارزش می دانند.
,
معصومی افزود: دشمن در سال های اخیر با سناریوهای مختلف مثل علینژادها، رجوی ها، امینی ها می خواست زن مسلمان ایرانی را به فساد بکشاند و مهمترین هدف آن از بین بردن بنیان خانواده بود اما این سناریوها سال ها شکست خورده است.
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: خانواده در غرب به معنای واقعی کلمه وجود ندارد و کشورهای مدعی حقوق بشر از این مهم آسیب های فراوانی دیده اند، بنابراین سعی می کنند با دروغ مجازی مردم کشور را نسبت به این مولفه ارزشمند بدبین کنند.
,
وی با بیان اینکه خانواده نقطه قوت و پاشنه آشیل نظام است، گفت: وقتی مادری از بین برود، حیثیت زن هم به جنس ماده تغییر می کند و به عنوان یک ابزار و کالا شناخته می شود و تا زمانی که زیبایی دارد، خریده می شود و در دوران کهنسالی باید گوشه نشین شود.
,
معصومی ادامه داد: مدتی است که غرب بسیار تلاش می کند، مفهوم خانواده را در کشور خود پیاده کند اما چون سالیان متمادی به بیراهه رفته اند، بازگشت به این مسیر سخت است و با کارشکنی هایی می خواهند مولفه قدرت خانواده را در کشور ما کمرنگ کنند.
,
این مدرس دانشگاه افزود: امروز اگر کسی ۵ فرزند داشته باشد، افراد تعجب می‌کنند، حتی سه فرزند را هم برخی برنمی‌تابند، بنابراین دشمن سعی می کند، معروف را در جامعه منکر نمایش دهد و با تبلیغات سوء مردم را بر این موج سوار کند.
,
وی تاکید کرد: امروز جنگ سایبری دشمن در فضای حقیقی نمایان شده است و مهمترین سلاح آن "آگاهی" است، زن برای حفظ مولفه خانواده در کشور نیازمند دانش و آگاهی است تا فریب حربه های رسانه ای دشمن را نخورد.
,
معصومی در خاتمه خاطرنشان کرد: حفظ سنگر حجاب و بنیان خانواده دو جهاد بزرگ زنان در عصر کنونی است، زیرا دشمن شبانه روز تلاش می کند با از بین بردن حجاب و حیای زن، بانوان را به فساد کشانده و خانواده را از بین ببرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه