اخبار داغ

حرکت اعضای مجمع از نظر اخلاقی درست نبود

پولادگر: نهادهای نظارتی باید درباره تایید صلاحیت ها و اتفاق امروز پاسخ بدهند/ این ماجرا از دست ما خارج است

پولادگر: نهادهای نظارتی باید درباره تایید صلاحیت ها و اتفاق امروز پاسخ بدهند/ این ماجرا از دست ما خارج است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نهادهای نظارتی باید درباره تایید صلاحیت ها و اتفاق امروز پاسخ بدهند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از لغو انتخابات اسکواش اعضای باقی مانده در مجمع با پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان مجادله و بحث شدیدی شدیدی داشتند و جملگی اعتقاد داشتند که حق عزیزی‌پور ضایع شده. پولادگر در واکنش به انتقادات اعضای مجمع مدعی شد ثبت‌نام عزیزی‌پور هم رد شده بوده و وزارت جانب‌داری نکرده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پولادگر همچنین گفت: اعضای مجمع چون نماینده اسکواش استان خود هستند، حق ترک مجمع را نداشته‌اند. این روش درستی نیست، باید می‌ماندند و رای سفید می‌دادند. ما ۱۵ روز تنفس طبق اساس‌نامه به مجمع انتخاباتی می‌دهیم.

,

در ادامه پولادگر در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره اتفاقات مجمع انتخاباتی اسکواش اظهار داشت: مسئولیت تایید صلاحیت‌ها با من نیست و بخش مدیریتی‌اش توسط ما انجام شده اما احراز تمام شرایط آن برعهده ما نیست. امروز برای برگزاری انتخابات آمدیم ولی اعضای مجمع این جلسه را ترک کرده‌اند و مجمع از اکثریت افتاده. طبق اساسنامه ۱۵ روز دیگر مجمع را برگزار می‌کنیم.

,

وی درباره اینکه با اعضای مجمع که انتخابات را ترک کردند و انتخابات را از رسمیت انداختند، برخوردی می شود یا نه، گفت: قانونا برخوردی نمی‌کنیم اما حرکت اعضا از نظر اخلاقی درست نبوده.

,

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سئوال که آیا در دوره حضور شما به عنوان ریس فدراسیون شاهد اتفاق مشابه این بوده اید، گفت: ما در فدراسیون خودمان این موارد را نداشتیم اما شاید موردی پیش آمده ‌که لحظه آخر اتفاقی افتاده. نهادهای نظارتی باید در این رابطه و اتفاق امروز پاسخ بدهند. شاید لحظه آخر اتفاقی افتاده و از دست ما خارج است.

,

وی در پاسخ به خبرنگار دانا مبنی بر اینکه چرا به به برخی از کاندیداها اجاره ورود به مجمع داده نشده، بیان کرد: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان باید اجازه حضور کاندیداها در مجمع را بدهد و به ۲ تن از افراد اجازه نداده‌اند که بیایند.

,

پولادگر در واکنش به اینکه آیا اتفاقات امروز بر روی سایر انتخابات نیز تاثیری خواهد داشت، گفت: اتفاق امروز قطعا تاثیری بر سایر مجامع سایر فدراسیون‌ها نخواهد داشت. در فرآیند برگزاری و تایید اساسنامه انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و سپس بدمینتون هستیم. اساسنامه دوچرخه تایید شده و در فرآیند انتخابات قرار داریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه