اخبار داغ

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان:

«سوگواره یاس نبوی» در ۶۰ امامزاده لرستان اجرا می‌شود

«سوگواره یاس نبوی» در ۶۰ امامزاده لرستان اجرا می‌شود
حجت‌الاسلام عباس‌زاده با اشاره به اعزام ۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان، گفت: «سوگواره یاس نبوی» در ۶۰ امامزاده لرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته شده که یکی از برنامه‌ها، طرح سوگواره یاس نبوی است که در ۶۰ امامزاده لرستان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در دهه اول و دهه دوم برنامه‌های مختلفی در امامزادگان برگزار می‌شود ولی بیشتر برنامه‌ها در امامزادگان شاخص است که این برنامه‌ها شامل سخنرانی، روضه‌خوانی، مداحی و برنامه‌های فرهنگی می‌باشد.

,

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای این ایام در نظر گرفته شده، اعزام مبلغ به مدارس و کلاس‌ها است که در مورد مسائل اعتقادی با محوریت ایام فاطمیه صحبت می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام عباس‌زاده عنوان کرد: راه‌اندازی کاروان‌های عزاداری از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه برگزار می‌شود که هیات‌های مذهبی در اجرای این برنامه مشارکت می‌کنند.

,

وی با اشاره به اعزام ۵۰ مبلغ گفت: در هر یک از بقاع متبرکه ۲۰ برنامه مختلف برگزار می‌شود و مبلغان اعزامی اجرای برخی از برنامه‌ها مانند سخنرانی و پاسخ به سوالات و شبهات را بر عهده دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه