اخبار داغ

مدیر امور برق شهرستان چابهار خبر داد؛

برق گرفتگی و مرگ سارق حین سرقت کابل برق در چابهار

برق گرفتگی و مرگ سارق حین سرقت کابل برق در چابهار
رامین غیاثی گفت: سارق شبکه برق این شهرستان، حین سرقت از شبکه برق دچار حادثه برق گرفتگی شد و متاسفانه جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، رامین غیاثی، مدیر امور برق شهرستان چابهار بیان کرد: صبح امروز حدود ساعت ۵:۱۸ دقیقه فردی که قصد سرقت از شبکه برق خیابان مولوی جنب اداره پست شهرستان چابهار را داشت پس از صعود از پایه برق اقدام به قطع کابل برق می‌کند که به جهت برخورد کابل به شبکه فشار متوسط ۲۰ کیلوولت فرد دچار برق گرفتگی شده و پس از سقوط از پایه برق فوت می‌ کند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این اتفاق، شبکه ۲۰ کیلوولت منطقه دچار خسارت و خاموشی موقتی شد که با حضور پرسنل عملیاتی امور برق این شهرستان شبکه مجدد اصلاح و پایدار گردید.

مدیر امور برق چابهار تصریح کرد: سرقت تجهیزات شبکه برق، یکی از معضلات اساسی شهرستان چابهار است که علاوه بر ایجاد خسارت به شبکه برق باعث خسارت به شهروندان خواهد شد.

غیاثی گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک در ساعات غیر متعارف (۱۲ تا ۵ بامداد) در حال صعود یا فرود از تیر برق یا دستکاری تجهیزات برق مراتب را سریعا به شماره انتظامی ۱۱۰ پلیس و یا ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه