اخبار داغ

مربی و داور مسابقه قرآن:

قرآن، بهترین کتاب برای احیای هویت گمشده نسل جوان است

قرآن، بهترین کتاب برای احیای هویت گمشده نسل جوان است
کرمی گفت: جوانان دچار بحران هویت شده اند، چون ذهن شان از آموزه های دینی خالی است و قرآن بهترین کتاب برای احیای هویت گمشده نسل جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا کرمی مربی و داور مسابقه قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: به مناسبت جشنواره البرز قوی، مسابقه حفظ و ترتیل قرآن با حضور ۳۰ شرکت کننده در فردیس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: قرآنی میدانی است که در این میدان، عقل نهفته در جان ما را برانگیخته می کند و زمینه رشد انسان و استعدادهای نهفته هر فردی را شکوفا می کند.
,
این مربی افزود: خداوند به انسان های اهل قرآن، عقل قرآنی می دهد و به وسیله این مهم گوهرهای نهفته آن ها کشف می شود.
,
کرمی تصریح کرد: من خودم تاثیر قرآن را در زندگی دیدم و پیشنهاد می کنم اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت هستید، حتما قرآن بخوانید.
,
وی گفت: استعدادهای بی نظیر قرآنی در این مسابقه کشف شدند که باید از این ظرفیت ها برای توسعه و ترویج فرهنگ حفظ در جامعه استفاده شود.
,
این مربی ادامه داد: خانواده به عنوان اولین کانون تربیت در گرایش فرزندان به سمت قرآن نقش بی بدیلی داشته و از سویی دیگر وقتی فرزندان وارد جامعه می شوند خانواده باید نظارت خود را بر آنان حفظ کند تا آنها از آسیب هایی که در جامعه وجود دارد، مصون بمانند.
,
کرمی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر جوانان دچار بحران هویت شده اند، چون ذهن شان از آموزه های دینی خالی است و قرآن بهترین کتاب برای احیای هویت گمشده نسل جوان است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه