اخبار داغ

رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر یزد:

پارک‌های شهر یزد برای نوروز بازپیرایی می‌شود

پارک‌های شهر یزد برای نوروز بازپیرایی می‌شود
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد گفت: بازپیرایی و زیباسازی پارک ها با هدف آراسته شدن شهر یزد برای ایام نوروز در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه زارع در گفتگو با یزدرسا، ادامه داد: در راستای آماده سازی محیط های اسکان و گردشگری میهمانان نوروزی، چند ماهیست که با پیگیری های کمیسیون خدمات شورا، عملیات طراحی، بازسازی و بازپیرایی پارکهای سطح شهر در دستورکار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد افزود: عملیات بهسازی و آماده سازی پارک های سطح شهر شامل مرمت و تعمیر سرویس بهداشتی، سرویس های آبخوری، مرمت سنگ فرش های پارک ‌ها، تجهیز وسایل بازی کودک، نظافت مساجد و محوطه کلیه پارک‌های سطح شهر یزد است.

,

وی ادامه داد: همچنین فضا ها و امکانات ورزشی با توجه به مطالبات مردمی، ساماندهی باید شود بر همین اساس و با توجه به بازدید های انجام شده طی هفته های متوالی، ست های ورزشی که در برخی پارک ها نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند که این موضوع جهت رفع و اصلاح در دستور کار مناطق قرار گرفت.

,

زارع بیان کرد: فضاهای ورزشی در بعضی پارک ها نیز بلااستفاده مانده است که ضرورت دارد برای استفاده بهینه این فضا ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

,

این عضو شورای شهر یزد در خصوص اقدامات انجام شده در طی چندماه گذشته در مناطق برای بهسازی پارک ها نیز گفت: سیستم روشنایی میدان های احسان، حج، انبیا، راه آهن و پارک های اصلانی، شهرک رزمندگان، ۱۲ امام آزادشهر و بازارچه اطلسی با تعویض و نصب انواع چراغ ال ای دی و نصب پایه چراغ، همراه با کابل کشی و نصب فنداسیو بهسازی و اصلاح گردید.

,

وی در پایان گفت: امید است همکاری و هماهنگی مجموعه های ذیربط منجر به ارائه خدمات مناسب به مسافران و شهروندان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه