اخبار داغ

در راستای پیگیری های رسانه ای؛

مشکل تعطیلی مرکز تالاسمی مهرستان تا یک ماه آینده رفع خواهد شد

مشکل تعطیلی مرکز تالاسمی مهرستان تا یک ماه آینده رفع خواهد شد
مرکز تالاسمی مهرستان با وجود آماده سازی کلیه تجهیزات اما تا کنون ارائه خدمات به بیماران را آغاز نکرده ، متولیان امر قول دادند تا یک ماه آینده این مشکل رفع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چند روز گذشته مطلبی با عنوان " ۱۲۰ کیلومتر طی مسافت برای دریافت خون/ تنها مرکز تالاسمی مهرستان همچنان غیرفعال" در تحریریه عصرهامون منتشر شد که در آن برخی از شهروندان و بیماران تالاسمی شهرستان مهرستان از تعطیلی مرکز تالاسمی این شهرستان گلایه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۱۲۰ کیلومتر طی مسافت برای دریافت خون/ تنها مرکز تالاسمی مهرستان همچنان غیرفعال, عصرهامون,

 
خبرنگار ما پیگیری این موضوع را در دست اقدام گذاشت و مقرر شد مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نتیجه پیگیری ها برای حل این مشکل را به ما اعلام کنند.
 
نادر ستوده رئیس اداره بیماریهای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشمی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص پیگیری رفع مشکل تعطیلی مرکز تالاسمی مهرستان بیان کرد: طبق گفته همکاران حوزه بهداشت مهرستان مشکلات تجهیزات و بانک خون این مرکز رفع شده است و تنها مشکل تامین نیروی انسانی است.
 
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ظرف مدت یک ماه آینده تامین یک پرستار و یک بهیار را برای این مرکز را در دستور کار دارد و مشکل نیروی انسانی این  رفع خواهد شد.
 
این پایگاه خبری این موضوع را همچنان در دست پیگیری دارد و ظرف مدت گفته شده این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه