اخبار داغ

فرمانده مرزبانی فراجا:

شهدا مثل چراغ می‌درخشند

شهدا مثل چراغ می‌درخشند
سردار گودرزی با اشاره به حقانیت راه شهدا و ایثار جانانه آنان در حفظ امنیت کشور گفت: شهدا مثل چراغ می‌درخشند و به برکت خون پاک شهیدان و پایداری خانواده معظم شهدا، انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها به راه خود ادامه می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا به اجر چند برابری شهادت در دریا اشاره کرد و گفت: خدمت در مرزبانی و خصوصا پاسداری از مرزهای آبی در شرایط سخت دریایی اجری عظیم در نزد خدای متعال دارد.
این مقام ارشد مرزبانی فراجا افزود: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل‌شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان است که شهادت مظلومانه مدافعین امنیت در حوادث اخیر و بی اثر کردن نقشه شوم دشمنان گواه این مدعاست.
فرمانده مرزبانی فراجا خاطر نشان کرد : ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی، ادامه دهنده راهشان باشیم و برحفظ اصول و پایبندی بر اهداف امام و شهدا اهمیت دهیم.
همسر شهید سالارپور نیز در این دیدار  ضمن  ابراز عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و همچنین با بیان اینکه شهادت لیاقت میخواهد، اعلام آمادگی جانفشانی دو یادگار شهید را برای حفظ و اقتدارایران اسلامی اعلام کرد.
گفتنی است دراین دیدار با اهدای لوح یادبود و تابلو فرش مزین به تصویر شهید سالارپور از خانواده آن عزیز سفر کرده تقدیر شد.
شهید مرزبان اصغر سالارپور از مرزبانان هرمزگانی بود که در مهرماه سال ۱۳۹۹ در درگیری با قاچاقچیان در آبهای خلیج فارس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه