اخبار داغ

یادداشت؛

رویکرد تهاجمی، مهمترین درس راهبردی تیم ملی در بازی با آمریکاست

رویکرد تهاجمی، مهمترین درس راهبردی تیم ملی در بازی با آمریکاست
خروج از انفعال و دفاع صرف و اتخاذ رویکرد تهاجمی برای رسیدن به نتیجه مطلوب، یک اصل عقلایی و راهبردی در همه عرصه‌ها و در ورزش است که در بازی تیم ملی با آمریکا فراموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک"؛ همه در تحلیل‌های خود اذعان دارند که اگر رویکرد تیم ملی در بازی با آمریکا، از ابتدا تهاجمی‌تر بود و برای حریف چالش‌های بیشتری ایجاد می‌شد و صرفا به دفاع و حفظ شرایط موجود بسنده نمی‌شد، نتیجه مطلوب‌تری به دست می‌آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
خروج از انفعال و دفاع صرف و اتخاذ رویکرد تهاجمی برای رسیدن به نتیجه مطلوب، یک اصل عقلایی و راهبردی است و در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... که با رقبا و دشمنانی سر و کار داریم، صادق است.
,
در عرصه سیاست اگر سیاست های خصمانه، ظالمانه و استکباری دشمنان را به چالش نکشیم و برای بی‌اثر کردن ارتباطات و تصمیمات سیاسی آنان اقدام نکنیم، آنها ما را از نظر سیاسی تحت فشار قرار می‌دهند و تلاش خواهند کرد، اراده ما را در عرصه سیاسی بشکنند تا سلطه آنان را بپذیریم، تابع آنان باشیم و به آنها باج دهیم.
,
اگر سیاستهای لیبرالی دشمن و مبنای اصالت سود او را در عرصه اقتصادی مورد هجمه قرار ندهیم و برای شکست آن در جهان برنامه‌ریزی نکنیم، او با طراحی خود اجازه شکل‌گیری اقتصاد اسلامی بر پایه عدالت را به ما نمی‌دهد و سعی می‌کند، سیاست‌های اقتصادی ما را خنثی کرده تا با مبانی سرمایه‌داری، کشور را اداره کنیم.
,
اگر در بُعد نظامی برای قوی شدن خود تلاش نکنیم و توان نظامی خود را در بالاترین سطح افزایش ندهیم و قدرت نظامی دشمن را به چالش نکشیم و او را وادار به عقب‌نشینی از نقاط تهدیدآمیز نکنیم، او فرصت پیدا خواهد کرد که به ما ضربه بزند و با قدرت‌نمایی، سعی می کند، خواسته خود را بر ما تحمیل کند.
,
اگر در عرصه فرهنگی، انحرافات فرهنگ منحط غرب را برملا نکنیم و مسیر فلاکت و سقوطی که برای انسان مُدرن طراحی کرده را تبیین نکنیم و به این فرهنگ ضد انسانی هجمه نکنیم، آنها به فرهنگ اسلامی ما شبیخون خواهند کرد و به دنبال نابودی جوانان و نوجوانان ما خواهند بود.
,
اگر در عرصه اعتقادی مبنای مادی‌گرایی و اومانیستی فلسفه غرب را از نظر علمی به چالش نکشیم و پیامدهای خطرناک آن را تبیین نکنیم، آنان به مبانی توحیدی و الهی ما هجمه می‌کنند تا مسیر الحاد را برای جامعه ما هموار کنند.
,
خوشبختانه نظام اسلامی با رهبری حکیمانه امامین انقلاب در بسیاری از عرصه‌ها، از سطح انفعال و ضعف در مقابل نظام استکبار عبور کرده و به سطح تهاجم به آنان رسیده که این راه به لطف الهی و با قدرت به پیش خواهد رفت. در این زمینه جامعه و به خصوص مسئولین باید نگاه و عملکرد خود را متناسب با این اصل عقلایی و راهبردی تنظیم کنند و در عرصه ورزش نیز این مهم پاسخگوست.
,
 
,
محمد رضایی _ فعال رسانه و تحلیلگر مسائل روز
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه