اخبار داغ

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

نقص فنی علت توقف بالگرد هوایی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد

نقص فنی علت توقف بالگرد هوایی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد
رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد هوایی اورژانس به علت تعویض قطعه ای دچار نقص جزئی بود و بعد از حل مشکل امروز ۱۴ آذر ماه یک ماموریت هوایی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند سبب نجات جان بیماران در معرض خطر که در اثر تصادف، حوادث ناگهانی، زایمان زنان و همچنین دسترسی به مناطق صعب العبور شود، کوتاه شدن زمان رساندن افراد به مراکز درمانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
این امر مهم که می بایست با اقدامات سریع و به موقع انجام شود در گذشته به وسیله آمبولانس های اورژانس انجام می گرفت اما در سالیان اخیر حضور بالگرد اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد سبب شد تا انجام اقدامات درمانی برای افراد متقاضی در کمترین زمان ممکن دنبال شود.
,
 
,
 
,
 
,
بالگرد هوایی  اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از زمان فعالیتش توانسته است با حضور سریع و انجام اقدامات درمانی به موقع کمک فراوانی به مردم استان داشته باشد بر همین اساس تمرکز و فعالیت بالگرد هوایی  اورژانس به دلیل اثر گذاری آن در روند درمانی مردم استان مهم و‌ضروری است و نباید اختلالی در روند خدمت رسانی آن ایجاد شود.
,
 
,
, ,
 
,
در چند روز گذشته بالگرد اورژانس استان دچار نقص فنی شد و این نقص مانع حرکت آن شد و برخی خبرها حتی تا سقوط این بالگرد حکایت داشت که برای جلوگیری از این موضوع این بالگرد در نزدیک ترین مکان یعنی در کوه فرود آمد.
,
 
,
در همین رابطه رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس  نقص فنی بالگرد هوایی اوراژنس را علت عدم فعالیت آن اعلام کرد و گفت: این بالگرد دچار نقص فنی جزئی بود که از طریق  تماسی که با تهران برقرار شد به لزوم تعویض قطعه ای تاکید کردند. 
,
 
,
جهانبخش وحدت نژاد با بیان اینکه قبل از تعویض قطعه بالگرد نباید فعالیتی صورت می داد، گفت: بعد از اینکه قطعه از طریق شیراز به استان آمد و تعویض شد، مجدد این بالگرد آماده فعالیت برای امداد رسانی به مردم کهگیلویه وبویراحمد شد.
,
 
,
, ,
 
,
وی به ماموریت اعزامی این بالگرد در ساعت   ۸ صبح امروز ۱۴ آذرماه اشاره کرد و گفت: بالگرد در شرایط حاضر به روند کار خود ادامه می دهد و امروز صبح این بالگرد به روستای لال شهروند زیلایی  برای امداد رسانی به یک مورد بیهوشی اعزام شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه