اخبار داغ

حاجی صادقی:

فتنه‌هایی بدتر از اغتشاشات اخیر را دیده‌ایم/ این فتنه می‌گذرد اما افراد غربال می‌شوند

فتنه‌هایی بدتر از اغتشاشات اخیر را دیده‌ایم/ این فتنه می‌گذرد اما افراد غربال می‌شوند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ما فتنه های بدتر از اغتشاشات اخیر را دیده‌ایم، چه در دهه ۵۰ که یک مرجع تقلید در رأس آن معرفی شد و چه در دهه ۶۰، تمام آن فتنه ها را گذراندیم و این هم می‌گذرد اما مهم این است در این فتنه، افراد غربال می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی (ره) با اشاره به اینکه هر کس هدف را گم کند، راه را نیز گم می‌کند اظهار داشت: نسیان و غفلت از هدف، موجب گم‌ کردن مسیر می‌شود و ما برای روحانیت، رسالت‌هایی را از قرآن یاد گرفته‌ایم و این ها الزاماتی دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: همه انسان‌ها و مکتب‌ها بر این موضوع اتفاق نظر دارند که به دنبال کمال و نیک بختی هستند اما در دو سوال با هم اختلاف دارند؛ اول اینکه سعادت و کمال چیست و دوم راه آن کدام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان شهید مطهری خاطرنشان کرد: انسان کامل اسلام، انسانی است که تمام ارزش‌های انسانی هماهنگ با هم در او رشد کرده باشد؛ اولا یک بعدی نباشد یعنی همه ارزش ها و ابعاد را داشته باشد و دوم در فرایند رشد، همه این ابعاد با هم رشد کنند.

حاجی صادقی در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: ما فتنه های بدتر از این را دیده‌ایم، چه در دهه ۵۰ که یک مرجع تقلید در رأس آن معرفی شد و چه در دهه ۶۰، تمام آن فتنه ها را گذراندیم و این هم می‌گذرد اما مهم این است در این فتنه، افراد غربال می‌شوند.

وی به اشاره به روایت پیامبر اسلام(ص) که فرمودند «فتنه های آخر زمان باید بیاید تا چهره های نفاق ریزش کنند» افزود: مومنین ما در پرتو این حوادث و اغتشاشات، آبدیده و توانمند می‌شوند اما آن چه که مهم می باشد این است که نگذاریم امید، نشاط و تحرک از جامعه گرفته شود و روحانیت با تمام وجود پرچمدار این است و افتخار می‌کند که هم خودش امیدوار است و حرکت می‌کند و هم امید بخش جامعه است، هم خودش مجاهد و هم جهاد پرور است.

حاجی صادقی بیان داشت: جهاد تبیین از آن جهت بر سایر جهادها ارجح است که سازنده مجاهد است و می‌تواند عالَمی را مقابل استکبار بسیج کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مطالبه گری از مسئولین اشاره و خاط نشان کرد: مطالبه به حق از مسئولین کنید و برای مردم خدمتگزار باشید و در کنار این مطالبه گری فراموش نکنید که این انقلاب، تولد جدید اسلام ناب و زمینه ساز نهضت ظهور است و امروز آسیب دیدن این انقلاب، آسیب دیدن اصل اسلام و قرآن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه