اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

اتمام پروژه‌های تاثیرگذار و مهم شهرستان های شمال سیستان و بلوچستان با تخصیص اعتبار تا پایان سال

اتمام پروژه‌های تاثیرگذار و مهم شهرستان های شمال سیستان و بلوچستان با تخصیص اعتبار تا پایان سال
مهرداد عرب اول گفت: تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز پروژه های اولویت دار و تاثیرگذار شهرستان های شمال استان که از سوی فرمانداران اعلام شده، به جدیت پیگیری می شود تا بتوان در پایان امسال شاهد بهره برداری از آن بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مهرداد عرب اول، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در جلسه قرارگاه غدیر با حضور فرمانداران سیستان بیان کرد: محور اول به جمع بندی پروژه هایی که به ایجاد اشتغال در شهرستان ها کمک می کند، اختصاص داشت که در خصوص سازوکار تسهیلات بانکی و تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ در جلسه طرح‌موضوع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون, ،,

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از ارائه پیشنهادات از سوی حاضران، مقرر شد طی مدت ۴۸ ساعت پروژه های نهایی شده ای که می تواند بیشترین تاثیرگذاری را در اشتغال شهرستان و منطقه داشته باشد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شود تا موضوع تسهیلات و اعتبار آن را از مرکز پیگیری کنیم.

وی افزود: رسیدگی به پروژه های مهم و اولویت دار شهرستان ها محور دوم این نشست بود، برای این پروژه ها در گذشته اعتباراتی مصوب شده بود، اما به طور کامل تخصیص نیافته است.

عرب اول ادامه داد: از سوی فرمانداران تاکید شد تا این پروژه ها به دلیل اهمیت بالا و تاثیرگذاری اجتماعی و موثر بودن در زمینه تثبیت اشتغال به گونه ای تامین اعتبار شود که تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی گفت: با توجه به این موضوع پروژه های مهم به تفکیک شهرستان ها اعلام شد که پیگیر تخصیص اعتبار جهت اتمام‌ و بهره برداری از آن تا پایان سال خواهیم‌ بود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه