اخبار داغ

مدرس دانشگاه به‌مناسبت روز حسابدار:

بازار کار رشته حسابداری در کشور رضایت‌بخش است

بازار کار رشته حسابداری در کشور رضایت‌بخش است
کاظمی گفت: حسابداری از رشته هایی است که در سال های اخیر بازار کار بسیار خوبی دارد و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی دغدغه کار ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز کاظمی مدرس دانشگاه به مناسبت روز حسابدار در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حسابداری از رشته هایی است که در سال های اخیر بازار کار بسیار خوبی دارد و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی دغدغه کار ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: دانشجویان حسابداری باید در دوره تحصیل در موسسات حسابداری و حسابرسی کارآموزی کنند، درست است که چند ماهی شاید حدود یک سالی را رایگان کار کنند، اما تجربه هایی که در کار به دست می آورند، در هیچ کتابی یافت نمی شود.
,
کاظمی افزود: حسابداری از رشته هایی است که به تجربه احتیاج دارد و سوابق کاری برای شما یک رزمه دانشی وک اری قوی می شود.
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: یک سال کار رایگان، شما را برای کار کردن در رده های بالاتر آماده می کند و دستمزد حسابداری با افزایش سوابق کاری بالا می رود، بنابراین دوره های کارآموزی را سرمایه ای برای آینده در نظر بگیرید.
,
وی گفت: قطعا دانشجویان حسابداری ای هستند که با خواندن مطالب بالا بگویند، ما فارغ التحصیل شدیم و بیکار هستیم، من در پاسخ به این دانشجویان می گویم، زیرا برای تخصص شدن خود وقت نگذاشتید، دانشجویی که در رشته حسابداری است باید در کنار تحصیل، کار حسابداری کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده کند.
,
کاشمی ادامه داد: من اکنون در اجتماع دانشجویان خود را مشغول به کار می بینم و خوشحال هستم که تلاش ما به بار نشست و حاصل آموزش خود را در جامعه می بینیم.
,
این مدرس دانشگاه افزود: درآمد رشته حسابداری در بازار کار بسیار بالاست و خوشبختانه دانشجویانی که وارد این حرفه تخصصی شده اند، از میزان درآمد خود راضی هستند.
,
وی افزود: امروز از یک مغاز کوچک تا یک کارخانه احتیاج به حسابدار دارد و تقریبا تمامی حرفه های دنیا باید در کنار خود حسابدار یا حسابدارهایی داشته باشند بنابراین بازار کار این حرفه در مقابل رشته های دیگر رضایت بخش است.
,
کاظمی تاکید کرد: تجربه در کار حسابداری یک ضرورت است، بنابراین دانشجویان رشته حسابداری از فرصت دانشجویی خود برای کسب تجربه کاری با کارآموزی استفاده کنند و خود را برای آینده ای درخشان آماده کنند.
,
این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: ۱۵ آذر ماه روز حسابدار را به تمامی حسابداران و حسابرسان تبریک می گویم، امیدواریم در حساب های دنیایی نیز به حساب خود برسیم تا در آخرت نیز در نزد خداوند سربلند باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه