اخبار داغ

مدرس دانشگاه:

سیاست‌زدگی در روحیه دانشجویی نمی‌گنجد

سیاست‌زدگی در روحیه دانشجویی نمی‌گنجد
موسوی گفت: سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست، اما سیاست‌گری نیاز مبرم دانشجویان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدیث موسوی مدرس دانشگاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ نرم یاد می‌کنند، در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: افسران جنگ نرم نباید فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را بخورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: فتنه های اخیر نشان داد که باید بر روی تبیین دانشجویان در دانشگاه‌ها کار شود، این مهم یک ضرورت بی‌بدیل است.
,
موسوی افزود: دانشجو همان گونه که از اسمش مشخص است نباید هیچ مطلبی را بدون دانش و آگاهی بپذیرد و باید در عرصه جنگ نرم حاضر شود و در این راه هدایت کننده نیز باشد.
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: دانشجویان باید روی ریزترین پدیده‌های سیاسی و فرهنگی کشور و دنیا فکر کنند، نظر بدهند و تحلیل کنند.
,
وی گفت: سیاست‌زدگی و سیاست بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست اما سیاست گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی و فرهنگی نیاز مبرم دانشجویان است.
,
موسوی ادامه داد: دشمن اقتدار دانشجویان را در عرصه های مختلف علمی به ویژه در ثبت اختراع، شکست پاندمی کرونا، تولید داروهای سرطانی و ... دیده و می خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد.
,
این مدرس دانشگاه افزود: مسئولین نیز باید حمایت های بیشتری از دانشجویان نخبه به عمل آورند و زمینه را برای رشد و فعالیت آنها در کشور فراهم آورند.
,
وی تاکید کرد: رسالت دانشگاهیان در عرصه جهاد تبیین در جامعه بسیار سنگین است زیرا آحاد جامعه دید خاصی نسبت به این قشر دارند و دانشجویان باید در عمل این انتظار را در جهاد علمی و عملی به سرانجام برسانند.
,
موسوی در خاتمه خاطرنشان کرد: روز دانشجو را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک می گویم و امیدوارم با سوار بر دانش بدور از سطحی نگری و حواشی، بتوانند به جایگاه های علمی خود برسند و باری را از روی دوش این نظام و انقلاب بردارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه