اخبار داغ

طریق حسینی:

۵۲ خدمت توانبخشی به دانش آموزان استثنایی ارائه می‌شود

۵۲ خدمت توانبخشی به دانش آموزان استثنایی ارائه می‌شود
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه هدف ما این است که شرایط رشد خانواده‌ها را همزمان با دانش آموزان فراهم کنیم گفت: با سازمان بهزیستی تفاهم نامه‌هایی را به امضا رساندیم. در حال حاضر ۵۲ خدمت توانبخشی به دانش آموزان استثنایی ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در همایش گرامیداشت روز جهانی معلولین با بیان اینکه دانش آموزان راهبردی‌ترین سرمایه ما هستند؛ گفت: از نظر ما تفاوتی بین دانش‌آموزان وجود ندارد تنها برخی از دانش آموزان تفاوت‌هایی دارند که باید این تفاوت‌ها را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه معتقدیم باید شرایط لازم را برای رشد و شکوفایی همه دانش آموزان فراهم کنیم گفت: انتظار داریم متناسب با نیاز دانش‌آموزان و حقوقی که دارند امکانات لازم را فراهم کنیم. حق و تربیت و حق بر رشد و پیشرفت از حقوق این دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه عدالت تربیتی سطوح مختلفی دارد گفت اولین سطح از این عدالت، به رسمیت شناختن حقوق همه دانش آموزان است. افتخار ما این است که تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق دانش آموزان تأمین کنیم.

طریفی حسینی با بیان اینکه هدف ما این است که شرایط رشد خانواده‌ها را همزمان با دانش آموزان فراهم کنیم گفت: هدف ما این است که دانش‌آموزان را توانمند تر کنیم. با سازمان بهزیستی تفاهم نامه‌هایی را به امضا رساندیم. در حال حاضر ۵۲ خدمت توانبخشی به دانش آموزان استثنایی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله توانبخشی را برای همه دانش آموزان فراهم می‌کنیم گفت ایاب و ذهاب دانش آموزان را حل خواهیم کرد؛ وزارت آموزش و پرورش هم همت خود را برای تسهیل شرایط این دانش آموزان پای کار آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه