اخبار داغ

پاسکاری هزینه دریافت پارکینگ خودرو بین دو مجموعه در بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان؛

محاسبه کیلویی جای پارک خودرو در بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان/ آیا این مسئله برای مسئولان معادله چند مجهولی است؟!

محاسبه کیلویی جای پارک خودرو در بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان/ آیا این مسئله برای مسئولان معادله چند مجهولی است؟!
بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان یکی از مهم ترین بیمارستان‌های استان است که روزانه چندین نفر از زنجانی‌ها مخصوصا بیماران صعب‌العلاج سرطانی رهسپار آن می‌شوند اما برخی از خدمات دهی این مجموعه همانند اخذ هزینه پارک خودرو نارضایتی شهروندان را به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; یکی از مزیت‌های بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان وجود جای پارک خودرو است؛ اما هزینه جای پارک خودرو در این پارکینگ معلوم نیست بر چه اساسی دریافت می‌شود که موجب نارضایتی مراجعه کنندگان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

اما دریافت هزینه پارکینگ خودرو هزینه دیگری جز هزینه درمان روی دست همراهان بیماران می گذارد؛ و منبع درآمدزایی برای بیمارستان ولی عصر(عج) فراهم شده است با این حال این شرایط نارضایتی برخی از مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است.

,

با این وجود به دلیل اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان تمایلی ندارند این هزینه را پرداخت کنند اقدام به پارک خودروهایشان در بیرون از این پارکینگ و معابر اطراف می کنند و بیشتر در زمان ملاقات با بیماران در محور خروجی این بیمارستان به پارکینگ خودرو تبدیل می‌شود.

,

یکی از شهروندان که خود را حمید معرفی می کند و پدرش را بستری کرده است، در این باره گفت: هزینه جای پارک خودرو در حالی که باید کاملا رایگان باشد از سایر مراکز خصوصی و پارکینگ های سطح شهر گران تر است.

,

یکی از مراجعه‌کنندگان با انتقاد از دریافت هزینه توسط بیمارستان برای پارکینگ خودرو گفت: افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند به اندازه کافی هزینه درمانی پرداخت می‌کنند و نباید با دریافت هزینه پارکینگ خودرو هزینه دیگری را برای بیماران تحمیل کرد. 

,

حتی دریافت هزینه پارکینگ چندان باب میل مسئولان بیمارستان نیست و طبق اذعان آنان این هزینه دریافت شده سبب سلب اعتماد عمومی نسبت به علوم پزشکی می‌شود که در این باره حسن نیشابوری، رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فضای پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) در سمت اورژانس؛ به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و عموم خودرو‌ها در این محل پارک می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه بیمارستان به صورت کلی هئیت امنایی اداره می‌شود و ما مستاجر هستیم، افزود: تنها کارهای اداری، آزمایشگاه، تجهیزات و سونوگرافی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی با دانشگاه علوم پزشکی است.

,

رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) استان زنجان با بیان اینکه جلساتی در خصوص پارکینگ عمومی بیمارستان با هیئت امنا برگزار شده است، گفت: هئیت امنا اذعان دارند مخارج بالا است و با دریافت هزینه از خودروها در پارکینگ‌ بیمارستان تا حدودی خرج زیربنایی بیمارستان تامین می‌شود.

, رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) استان زنجان,

وی با بیان اینکه متاسفانه روند دریافت هزینه از خودر‌وهای عمومی که به بیمارستان ولی‌عصر(عج) مراجعه کرده و از پارکینگ استفاده می‌کنند وجود دارد، تصریح کرد: مردم به دلیل اینکه از موضوع اداره بیمارستان به صورت هیئت امنایی اطلاع ندارند، تصور می‌کنند که بیمارستان در حال اخذ هزینه از مراجعه‌کنندگان در پارکینگ‌ است.

,

رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) استان زنجان بیان کرد: در قسمت اداری بیمارستان ولی عصر، هئیت علمی و دانشجویان خودروها را پارک می‌کنند و هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

,

وی گفت: تصور بر این بود که بتوان اقدام دیگری برای این مرکز و پارکینگ عمومی آن انجام داد و چهره را عوض کرد، اما ذهنیت بد در مردم ایجاد شده و مردم همچنان اعتماد لازم به این مرکز را ندارند.

,

, ,

اگر دانشگاه علوم‌پزشکی حقوق کارکنان پارکینگ را پرداخت کند هزینه پارکینگ اخذ نمی‌شود

, اگر دانشگاه علوم‌پزشکی حقوق کارکنان پارکینگ را پرداخت کند هزینه پارکینگ اخذ, اگر دانشگاه علوم‌پزشکی حقوق کارکنان پارکینگ را پرداخت کند هزینه پارکینگ اخذ, نمی‌شود, نمی‌شود,

اما در این رابطه علی‌رضا قائمی، مسئول موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی‌عصر(عج) زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا با اشاره به اینکه بیمارستان ولی‌عصر در مالکیت موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی‌عصر است و تنها حوزه درمان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است، اظهار داشت: به همین جهت پارکینگ بیمارستان به بخش خصوصی اجاره داده شده است.

, مسئول موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی‌عصر(عج) زنجان,

وی افزود: قبل از اینکه پارکینگ آغاز به فعالیت کند مشکلاتی از بابت پارک خودرو وجود داشت و گاها خودرو مراجعان مشکلاتی را در عبور و مرور آمبولانس به داخل بیمارستان به وجود می‌آورد.

,

مسئول موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی‌عصر(عج) زنجان با بیان اینکه بیمارستان متعهد به ارائه پارکینگ برای خودرو‌ها نیست، گفت: این موسسه خیریه بوده و درامد چندانی از محل دریافت هزینه پارکینگ ندارد بنابراین تمام اقدامات در راستای سرو سامان دهی و رفاه بیماران در بیمارستان ولی عصر انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی پارکینگ بیمارستان ولی عصر چند نفر نیرو در بخش خصوصی در حال فعالیت است، اذعان کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی حقوق این افراد را تامین کند ما بخش خصوصی را ملزم به عدم دریافت هزینه پارکینگ بیمارستان ولی عصر می‌کنیم.

,

قائمی گفت: میزان مبلغی که از پارکینگ دریافت می‌شود در صورت مازاد صرف کمک هزینه بیماران بی‌بضاعت می‌شود که این افراد از طریق مددکاری بیمارستان معرفی می‌شود.

,

وی ادامه داد: با این وجود کلیه درآمد حاصل از مسائل رفاهی همچون مهد‌کودک، فروشگاه، پارکینگ و داروخانه صرف هزینه درمان بی‌بضاعت از طرف همین خیریه می‌شود.

,

مسئول امور اداری و مالی موسسه خیریه ولی عصر با بیان اینکه هزینه پارکینگ بر اساس تعرفه مشخص دریافت می‌شود و دریافت بیشتر از این مبلغ خلاف قانون است، عنوان کرد: تعرفه از طریق اتحادیه مربوطه مشخص می‌شود و گاها اشتباهاتی در دریافت هزینه وجود داشته که با پیگیری و شکایت مراجعان هزینه پس گرفته شده است.

,

با تمام این‌ها دریافت هزینه پارکینگ در بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان همانند توپی در حال پاسکاری است با اینکه خبرنگار موج‌رسا از مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان پیگیر بود که با هماهنگی با مسئولان مربوطه در این سازمان مشخص شود که آیا این مسئله قابل حل بین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خیریه مجتمع پزشکان ولی عصر(عج) است یا خیر اما پاسخی دریافت نشد.

,
 
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه