اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد؛

شناسایی عوامل اصلی اخلال در نظم بازار بجنورد و پلمپ تعدادی از واحدهای متخلف

شناسایی عوامل اصلی اخلال در نظم بازار بجنورد و پلمپ تعدادی از واحدهای متخلف
سید جواد ایلالی از شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل اصلی ایجاد اختلال در نظم بازار بجنورد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: این افراد با فعالیت در فضای مجازی و یا حقیقی از طریق ترغیب، تشویق و یا تهدید و ارعاب اصناف،  سعی در ایجاد اعتصاب سراسری و به تعطیلی کشاندن واحدهای صنفی می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر , عصراترک,


وی با اشاره به پلمپ تعدادی از واحدهای صنفی که در این حوزه فعالیت های مجرمانه داشتند و با دشمنان همسویی و همراهی می کردند، به کسانی که بخواهند در این مسیر گام بردارند و آب به آسیاب دشمنان بریزند؛ هشدار داد.

,
,

این مقام قضایی با بیان سوابق جرائم و تخلفات  برخی از این افراد در انجام فعالیت های مشابه در گذشته تصریح کرد: بارها به این افراد تذکر و هشدارهای لازم ارائه شده بود ولی فایده و ثمره ای نداشت لذا  واحدهای صفی  این افراد پلمپ شد و طبعا از حیث اختلال در نظام اقتصادی نیز تحت پیگیرد قرار خواهند گرفت.

,

وی همچنین  به برخی تحرکات افراد فرصت طلب و سودجویی که تلاش می کنند با ایجاد و تقویت نگرانی های ذهنی در بین کسبه، وضعیت بازار را ناا من و آشفته نشان دهند نیز هشدار داد.

ایلالی با اشاره به شناسایی، رصد و پایش فعالیت های این عوامل خاطرنشان کرد:در نتیجه  تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی مدافعین امنیت، نظم و آرامش مناسبی در بازار حکمفرماست.

وی تأکید کرد:  کسبه و اصناف به هیچ وجه نگران تداوم فعالیت و کسب و کار خود نباشند.

انتهای پیام/گ

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه