اخبار داغ

نتایج کامل روز نخست مسابقات مشخص شد

ووشو جوانان قهرمانی جهان| از نقره نازنین بازدار تا برد قاطع تمامی سانداکاران در روز نخست

ووشو جوانان قهرمانی جهان| از نقره نازنین بازدار تا برد قاطع تمامی سانداکاران در روز نخست
در روز نخست مسابقات ووشو جوانان قهرمانی جهان علاوه بر مدال نقره نازنین بازدار، تمامی سانداکاران کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو ، هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از امروز (سه‌شنبه) در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شد و ملی‌پوشان پسر و دختر ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» اعزام شده‌اند، به مصاف حریفان خود رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در روز نخست این مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

,

در بخش تالوی دختران، نازنین بازدار در نانچوان به اجرای فرم پرداخت و در نهایت موفق با نمره ۹.۱۳ به مدال نقره این پیکارها دست یابد. در این ماده ورزشکاری از چین به مقام نخست دست یافت و نماینده هنگ‌کنگ نیز سوم شد. این نخستین مدال کاروان ووشوی ایران‌‌ در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است.

,

*در ساندا دختران و در وزن ۵۲- کیلوگرم کیانا بیابانی در دور نخست با "دیویاناشی" نماینده کشور هند مبارزه کرد و مقابل این حریف به پیروزی رسید. بیابانی در مرحله دوم این مسابقات با "زهرا واهانا" از اندونزی دیدار خواهد کرد.

,

*در وزن ۵۶- کیلوگرم ساندا دختران نیز دیانا رحیمی در نخستین مبارزه خود مقابل "یینگ هِ اونگ" از هنگ‌کنگ برنده شد. رحیمی در مرحله بعدی با "پوسپا آناستاسیا" از اندونزی مبارزه می‌کند.

,

*درساندا پسران و در وزن ۵۲- کیلوگرم نیز، محمد عرفان مقدم در نخستین مبارزه به مصاف «ریزکی» از اندونزی رفت و مقابل این حریف به برتری رسید. مقدم در دومین مبارزه به مصاف برنده جدال نمایندگان اردن و مصر خواهد رفت.

,

* امیرحسین همتی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان، در گام نخست مقابل «تسنیم ایسلام» از بنگلادش به برتری دست یافت و راهی مرحله بعدی شد. همتی در دومین مبارزه با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و رومانی جدال می‌کند.

,

* سهیل موسوی ملی‌پوش وزن ۷۵- کیلوگرم کشورمان، «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین را شکست داد و گام به مرحله دوم گذاشت. موسوی در مرحله دوم باید با «محمد سیف» از تونس پیکار کند.

,

* رضا خورشیدی ملی‌پوش ایران در وزن ۷۵- کیلوگرم کشورمان، در نخستین دیدار خود مقابل «سوپوترا» از هند مبارزه کرد و به برتری دست یافت. خورشیدی در دور بعدی به مصاف «ده‌ژسوس» از برزیل می‌رود.

,

روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه