اخبار داغ

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س)؛

۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در یزد به خاک سپرده می شوند

۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در یزد به خاک سپرده می شوند
زارع، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از خاکسپاری ۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان دارالعباده یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ منصور زارع ظهر امروز در نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام در یزد به مناسبت ایام فاطیمه  اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه ۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که پیکر مطهر آنها از آخرین تفحص‌ها در مناطق عملیاتی به دست آمده است، در استان یزد تشییع و در ۱۴ نقطه یادمانی استان به خاک سپرده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی عنوان کرد: روز ۲۴ آذرماه، پیکر مطهر این شهدا وارد یزد و از فرودگاه شهید صدوقی تا میدان امیرچقماق در مراسم ویژه ای و با حضور مردم استقبال خواهد شد.
,
 
,
زارع ادامه داد: تعدادی از پیکرهای این شهدا در مرکز استان و تعداد دیگری نیز در برخی شهرستانهای استان به خاک سپرده خواهد شد.
,
 
,
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد ادامه داد: پیکر این شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور تشییع و خاکسپاری می شود.
,
 
,
سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه نوید بخش خیر گسترده ای  برای استان یزد است خاطرنشان کرد: برای استقبال و تشییع شایسته از این شهدای گرانقدر باید کمیته های وظیفه تشکیل شود و وظایف به صورت کامل مشخص شود.
,
 
,
وی ادامه داد:  جوانان مشتاق باید در کمیته های مشخص شده سازماندهی و هرکدام از این کمیته ها به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.
,
 
,
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: مسئولان اجرایی مراسم تمام تمهیدات لازم را برای هرچه بهتر، با شکوه‌تر و اثرگذارتر برگزار شدن این مراسم اندیشیده و از ظرفیت های گروه های مردمی مشتاق در زمینه همکاری برای برگزاری مراسم استفاده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه