اخبار داغ

باید احساسات را کنار گذاشت

کتیرایی: کاراته ایران در دنیا سرآمد است/ ترکیب اصلی تیم را حفظ کردیم

کتیرایی: کاراته ایران در دنیا سرآمد است/ ترکیب اصلی تیم را حفظ کردیم
سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: باید واقعیت‌ها را قبول کرد و احساسات را کنار گذاشت، البته ناامید نیستیم و پشتوانه کاراته ایران را داریم. ایران در کاراته دنیا سرآمد است و با همین شرایط هم برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا کتیرایی سرمربی تیم کاراته امید با اشاره به شرایط بدنی و روحی مناسب ورزشکاران حاضر در اردوی تیم اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی آخر به سر می‌بریم و بعد از اتمام اردو چند روزی به بازیکنان استراحت خواهیم داد و در نهایت 22 آذرماه عازم مسابقات آسیایی ازبکستان خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به درخشش سال گذشته کاراته کاها در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان ساخت: تلاش می‌کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیایی پیش رو نتیجه گذشته را با کیفیت بهتر و با مدالهای خوش رنگ تر تکرار کنیم و ان شالله با توکل به خدا و همت بازیکنان به این مهم دست خواهیم یافت.

,

کتیرایی با اشاره به ترکیب تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: نوجوانان و جوانان اصولا عوض خواهند شد و در مورد امید و تیم بزرگسالان تغیراتی داشتیم نه به آن صورت در تیم امید و بزرگسال یکی دو نفر جایگزین نداشتیم ولی ترکیب اصلی تیم همانند سال گذشته است.

,

سرمربی تیم کاراته امید در خصوص اینکه پس از چند سال تعطیلی تیم‌های پایه چه توقعی باید از آنان در مسابقات پیش‌رو داشت، گفت: باید واقعیت‌ها را قبول کرد و احساسات را کنار گذاشت، البته ناامید نیستیم و پشتوانه کاراته ایران را داریم. ایران در کاراته دنیا سرآمد است و با همین شرایط هم برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه