اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد

ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد
عسگری گفت: ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد و امروز عامل نا امیدی دشمنان ، دانشجویان و جوانان و نوجوانان غیرتمند هستند که با باور ما می توانیم قله های بلند پیشرفت را طی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد رضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز در جمع دانشجویان شرکت کننده در کارگاه بوم توانا اظهار داشت: حضور در جمع دانشجویان مومن و انقلابی یک افتخار بزرگ است چراکه این عزیزان امروز با در دست‌ داشتن بیرق جهاد علمی و فرهنگی امروز بزرگترین مجاهدت را انجام می‌دهند و در راستای استقلال کشور گام برمی دارند و از این جهت گام ها و اقدامات آنها قابل تقدیر و ستودنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می شوند و با توجه به اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی تهدیدات در حوزه های مختلفی را علیه انقلاب و ملت اعمال می کند طبیعتا دانشگاهیان و دانشجویان رسالت مهمی در این راستا دارند.

,

سرهنگ عسگری حرکت در مسیر پیشرفت دانش، فناوری و پژوهش را یکی از رسالت های مهم دانشجویان خواند و گفت: دانش یکی از محورهای مهم اقتدار است و دانشجویان تولید کننده قدرت و اقتدار برای کشور هستند.

,

وی تأکید کرد: قطع وابستگی در همه حوزه ها و تحقق ایران قوی در همه بخش ها مهمترین اولویت دانشگاهیان است و امروز دشمنان به دنبال ایرانی وابسته و عقب مانده هستند و به همین جهت در مسیر تحقق ایران قوی توطئه انگیزی می کنند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد ، افزود: امروز عامل نا امیدی دشمنان ، دانشجویان و جوانان و نوجوانان غیرتمند هستند که با باور ما می توانیم قله های بلند پیشرفت را طی کرده اند.

,

وی بیان کرد: کسب رتبه های برتر دانشجویان در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی نشان از زنده بودن دانشجو و دانشگاه و وجود روحیه پرسش‌گری و مطالبه گری در جمع جوانان است و این روحیه باید روز به روز تقویت شود.

,

سرهنگ عسگری ادامه داد: درس گرفتن از مقاطع حساس تاریخی کشور و توجه به رهنمودهای امامین انقلاب راهکارهای برون رفت از مشکلات است و به برکت مجاهدت های شکل گرفته حماسه ها و دستاوردهای زیادی خلق شده که باید با خوبی تبیین شود و جهاد تبیین رسالت مهم دانشگاهیان است.

,

وی خاطر نشان کرد: روز دانشجو نماد استکبار ستیزی و بصیرت دینی و انقلابی دانشجویان ایران عزیز است و بنده به سهم خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و خصوصا شهدای دانشجو این اطمینان را می دهم ایران اسلامی و انقلابی با وجود جوانانی غیرتمند، متعهد، بصیر، دشمن شناس و پای کار انقلاب برای تحقق پیشرفت،  بن بستی نخواهد داشت.

,

لازم به ذکر است کارگاه بوم توانا با حضور جهادگران بسیج دانشجویی به مدت ۲ روز انجام شد که گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان مرکزی در رویدادی ۲ روزه اقدام به تهیه بوم توانا در خصوص مشکلات مرتبط با حوزه تخصصی خود در سطح استان نمودند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه