اخبار داغ

نماینده مجلس در گفتگو با دانا:

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی یک مدیر تحول‌گراست/ حضور بذرپاش در وزارت راه به نفع مردم است

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی یک مدیر تحول‌گراست/ حضور بذرپاش در وزارت راه به نفع مردم است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را مدیری تحول‌گرا دانست و گفت: «مهرداد بذرپاش» شجاعت، عدالت و جسارت لازم را برای ایجاد تحول در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی دارد.
[

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد(فارس) در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره انتخاب «مهرداد بذرپاش» به عنوان وزیر راه و شهرسازی از سوی دولت اظهار کرد: اعتماد رئیس جمهور به بذرپاش در موقعیت حساس کنونی کشور نشان می‌دهد وی در سمت‌های قبلی از جمله ریاست دیوان محاسبات و ... در کمترین زمان ممکن بسیار تاثیر گذار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: بذرپاش مدیری تحول گراست و هرجا سمتی داشته بذر امید کاشته است.
,
 
,
فروردین وزارت راه و شهرسازی را یک وزارتخانه مهم دانست و گفت: برای سکانداری این وزارتخانه باید فردی بیاید که  شجاعت ایجاد تحول و دیگر شاخص های لازم برای ایجاد تحول از جمله جسارت و عدالت را داشته باشد و بتواند کارهای بر زمین مانده در حوزه مسکن را به اتمام برساند و اقدامات لازم برای ایمن سازی راه‌ها را به سرعت انجام دهد.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دوره‌های قبلی دیوان محاسبات کشور،‌ گزارش‌های تفریغ بودجه گاهی با یک سال تاخیر به مجلس ارائه می‌شد امادر زمان ریاست بذر پاش این گزارش چند ماه زودتر به مجلس ارائه شد که نشان‌ دهنده توانایی بالای وی در مدیریت است.
,
 
,
وی تاکید کرد: بذرپاش باید با به ‌کارگیری نیروهای ماهر پروژه‌های نیمه‌تمام وزارتخانه را به اتمام برساند.
,
 
,
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی با اشراف و تجربه‌ای که دارد می‌تواند با استفاده از افراد توانمند در زیرمجموعه‌های وزارتخانه موفق باشد و خروجی این مسئولیت در نهایت به نفع مردم خواهد بود.
, ,

 

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

بررسی کارنامه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و‌شهرسازی/ از تمجید بی سابقه رهبر انقلاب تا استقبال بهارستان نشینان

, بررسی کارنامه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و‌شهرسازی/ از تمجید بی سابقه رهبر انقلاب تا استقبال بهارستان نشینان,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه