اخبار داغ

اسماعیلی در گفت و کو با دانا:

بذرپاش متعهد، توانمند و پا به کار است/وی می تواند وزارت راه و شهرسازی را از وضعیت نگران کننده کنونی رهایی بخشد

بذرپاش متعهد، توانمند و پا به کار است/وی می تواند وزارت راه و شهرسازی را از وضعیت نگران کننده کنونی رهایی بخشد
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیرپیشنهادی دولت قبلا معاون رییس جمهور و عضو هیات رییسه مجلس بوده که این شاخصه های یک مدیر توانمند می تواند باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در کفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار داشت: با شناخت 15 ساله ای که از بذرپاش دارم در هر بخش از حاکمیت که مشغول به فعالیت بوده اثرات مثبت و تاثیرگذاری از خود برجای گذاشته است.
 
وی با اشاره به روحیه تحول آفرین بذرپاش، افزود: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی  بر اساس مقتضیات زمان تصمیم گیری می کند و بر هوشمند سازی بخش های زیر مجموعه خود تاکید دارد.
 
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تقدیر مقام معظم رهبری از عملکرد بذرپاش در دیوان محاسبات را نشان از مدیریت قاطع وی دانست و تصریح کرد: وزیرپیشنهادی دولت قبلا معاون رییس جمهور و عضو هیات رییسه مجلس بوده که این شاخصه های یک مدیر توانمند می تواند باشد.
 
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان شاخصه های مدیریتی بذرپاش ، اظهار داشت: متعهد ، توانمند و پا به کار بودن بذرپاش یکی از نکات مثبت او است که طبق شنیده ها تا ساعت 12 شب در دفتر کار خود مشغول به فعالیت است.
 
به گفته اسماعیلی وزارت راه از وزارتخانه های گسترده محسوب می شود لذا مدیریت بذرپاش که ملاحظه بیت المال را دارد می تواند این وزارتخانه را از وضعیت نگران کننده کنونی رهایی بخشد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه بذرپاش بکارگیری جوانان متعهد و متخصص در اولویت های او خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه