اخبار داغ

روز دانشجو اظهار نظرهای دانشجویان؛

دانشجویان آینده سازان انقلاب اسلامی ؛ جبهه استکبار به دنبال از بین رفتن هویت ملی دانشجویان است

دانشجویان آینده سازان انقلاب اسلامی ؛ جبهه استکبار به دنبال از بین رفتن هویت ملی دانشجویان است
دانشجویان می گویند که دشمن به دنبال تاثیر گذاری عمیق روی آن ها و گرفتن هویت ملی آن ها است بنابراین باید باید مراقب توطئه ها و آسیب ها باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،  امروز 16 آذر بعنوان روز دانشجو در تقویم رسمی نامگذاری شده است، روزی که مراسم های خاصی در اقصی نقاط کشور برای آن در نظر گرفته شده و در حال برگزاری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در استان ایلام همه ساله در این روز ویژه برنامه هایی با حضور مسئولان کشوری و استانی با حضور دانشجویان برپا می شد اما امسال به دلیل محدودیت های کرونا بصورت مجازی برگزار می شود.

,

اما پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در مراسم امروز روز دانشجو در دانشگاه آزاد ایلام به بررسی یک موضوع مهم در بین دانشجویان پرداخته است؛ نفوذ و تررو جریانی که خطر ورود آن کشور را تهدید می کند.

,

با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر مقابله با این پدیده که بعد از برجام بیشتر شده لذا بنا داریم تا با دانشجویان ایلامی این موضوع را در حوزه فرهنگی به خصوص در بین قشر دانشگاه و دانشجویان مورد بررسی قرار دهیم.

,

در این زمینه دانشجویان ایلامی معتقدند برای مقابله با خطر جریان نفوذ در عرصه فرهنگی و به خصوص دانشگاه ها بایستی تشکل های دانشجویی تقویت شوند و نیز اینکه دانشجویان پشت سر رهبری منویات ایشان را اجرایی کنند.

,

خطر نفوذ جنگ نرم در دانشگاه ها

, خطر نفوذ جنگ نرم در دانشگاه ها,

محمد عزیزی"، دانشجوی ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: دانشگاه یکی از مراکزی است که مورد توجه خاص دشمنان نظام اسلامی است به طوری که برای ضربه زدن به نظام و پیاده کردن سیاست های پلید خود دانشگاهیان را در تیررس خود قرار می دهند.

,

وی تصریح کرد: در این زمینه می طلبد قشر دانشجو همچون همیشه بیدار و آگاه باشد و بتواند در مقابل نفوذهای دشمن در این حوزه اقدام متناسب با خود را انجام دهد.

,

این دانشجوی ایلامی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمن در عرصه دانشگاه بیشتر به دنبال جنگ نرم است لذا می طلبد که دانشگاه و دانشجویان با نفوذ جنگ نرم بعد از برجام هوشیار باشند.

,

عزیزی افزود: دیدارهای مقام معظم رهبری با دانشجویان خود حاکی از این دارد که ایشان نیز به این امر واقف هستند و دانشگاهیان را از این خطرات بر حذر داشته اند.

,

,

, ,

تغییر تفکر دانشجویان با پدیده نفوذ در دانشگاه ها

, تغییر تفکر دانشجویان با پدیده نفوذ در دانشگاه ها,

"امیررضا حسنی"، دانشجوی ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار کرد: آینده کشور در دستان دانشجویان است و بدون تردید دشمن برای این قشر از جامعه هدفگذاری کرده است.

,

وی گفت: اینکه دانشجویان با چه عقیده و افکاری از دانشگاه فارغ شوند خود نکته بسیار مهمی است که می تواند به خطر نفوذ برگردد.

,

این دانشجوی ایلامی ادامه داد: از انجا که نفوذ فرهنگی به خصوص در دانشگاه ها می تواند زمینه ساز تغییر تفکر دانشجویان باشد لذا بایستی به این مهم توجه ویژه ای شود.

,

حسنی یکی از آسیب های جدی بعد از برجام همین بحث نفوذ در دانشگاه ها است به طوری که حتی می تواند در انتصابات نیز دخیل باشد که باید بسیار مراقب بود.

,

جبهه استکبار به دنبال تسخیر اذهان دانشجویان است

,

پوریا حیدرپور"، دیگر دانشجوی ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص نیز گفت: یکی از راه هایی که می تواند برای مقابله با پدیده نفوذ فرهنگی مؤثر باشد تقویت تشکل های دانشجویی است چرا که جبهه استکبار به دنبال تسخیر اذهان دانشجویان است.

,

وی اظهار کرد: در این زمینه بایسیت هم با ورود دانشجویان و هم ورود اساتید بتوان شرایطی ایجاد کرد تا از خطرات این پدیده آگاهی کامل داشت و بتوان مانع حضور آن در دانشگاه ها شد.

,

این دانشجوی ایلامی اضافه کرد: برای این منظور باید با ایجاد همایش ها و تریبون های لازم دانشجویان را از خطرات این پدیده آگاه ساخت.

,
, ,

ضرورت عمل به بیانات رهبری برای مقابله با پدیده نفوذ

, ضرورت عمل به بیانات رهبری برای مقابله با پدیده نفوذ,

"پیمان کمالی"، دیگر دانشجوی ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: ایمان به رهبری و پشت سر ایشان حرکت کردن و نیز عملبه فرمایشات ایشان گره گشای مشکلات بوده و در این زمینه بایستی به تذکرات رهبری گوش فرا داد و به آن عمل کرد.

,

وی عنوان کرد: بدون شک اجرای برجام طعمه ای از سوی امریکا برای ورود به مراکز نظامی و دانشگاهی است تا بتوانند سیاسی های قدیم خود را دوباره در کشور اعمال کنند.

,

این دانشجوی ایلامی افزود: امریکا بعد از احرای برجام با هدف مشترکی آمده و انرژی هسته ای تنها بهانه ای برای نفوذ به کشور است.

,

کمالی تأکید کرد: هیچ کشوری نمی تواند ایران ر از مسیر اصلی خود دور کند و برای ادامه این هدف نقش دانشجویان بسیار مهم است که باید واکاوی شود.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه