اخبار داغ

دانشجویی به سبک دانشجوی ایلامی؛

دانشجویی که به کلاس درس خلاصه نشد ؛ از فعالیت در مدارس تا شرکت در کارهای خداپسندانه

دانشجویی که به کلاس درس خلاصه نشد ؛ از فعالیت در مدارس تا شرکت در کارهای خداپسندانه
دانشجویی را فقط در یک کلاس درس نمی شود معنا کرد بلکه افرادی هستند که در کنار دانشجو بودن برای دیگران الگو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، دانشجویان یکی از ارکان مهم مملکت هستند که آینده به کمک آن ها ساخته می شود وبرای دستیابی به قله های افتخار تربیت دانشجویان متخصص امری ضروری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

دانشجو به قشری اطلاق می شود که در هر زمینه ای علاوه برعلم دانش نوآوری با خود به ارمغان می آورند وباعث می شوند تا آن کار از نشاط وراندمان بهتری برخوردار باشد ولی باید از خودمان بپرسیم چرا در برخی صنایع هنوز به نوآوری دست نیافته ایم.

,

ایران اسلامی پراز استعدادهایی است که با دست خالی بهترین نتایج را رقم می زنند ولی منتظر فرصتی برای ورود به میدان هستند که باید از این استعداد به نفع فردای مملکت استفاده کرد.

,

در هر شهر یا روستایی نمونه هایی از دانشجویانی دیده می شود که سرمشقی برای دیگران هستند ومی توانند الگویی باشند برای صرف فعل خواستن.

,

لیدا بکرنژاد از جمله دانشجویانی که علاوه برکار دانشجویی در عرصه محرومیت زدایی وخدمت به معلولان حضور فعال دارد و کاردانشجویی مقدمه ای شده برای خدمت به قشر محروم جامعه

,

وی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول گفت: وبا کمک خداوند تبارک وتعالی رتبه ۵۸۷ دانشگاه دولتی ورتبه ۲۷ خود دانشگاه رازی‌کرمانشاه را آوردهروهم اکنون در مقطع دکترا رشته کامپبوتر (نرم افزار) مشغول ادامه تحصیل می باشم.

,

, ,
, ,

فعالیت در موسسه خیریه

, فعالیت در موسسه خیریه,

بکر نژاد در خصوص فعالیت ها در موسسه خیریه گفت:من از سال ۹۱ تو موسسه CBR راه روشن سرابله(وابسته به اداره بهزیستی ) مشغول بکار می باشم ازجمله اقدامات اینجانب در این موسسه :شناسایی معلولین و پیگیری تحت پوشش قرار گرفتن آنها در سازمان بهزیستی -  معرفی معلولین نیازمند کمک هزینه درمان - معرفی معلولین نیازمند معاش- معرفی معلولین نیازمند وسایل کمک توانبخشی(سمعک، عصا، واکر، ویلچر، تشک مواج، تخت، پتو، وسایل بهداشتی، پوشاک و....) -  معرفی افراد معلول نیازمند کمک هزینه تحصیلی(دانش آموزان ودانشجویان)- معرفی افراد معلول نیازمند سبد کالا-  معرفی معلولین نیازمند کمک هزینه ازدواج

,

همچنین برای اشتغال معلولان فعاالیت هایی نظیر معرفی افراد معلول نیازمند کمک هزینه طرح « استاد- شاگردی» طرحی که چه افراد دارای مدرک  مثلا دارای مدرک جوشکاری،خیاطی،قالیبافی،مکانیکی،دامداری،مغازه داری و... واگر مدرک نداشته باشندودهیاروشورا نامه ایی مبنی بر اینکه اینها توانایی انجام آن کاررا دارند ومهارت لازم رادارند تسهیلات بلاعوض درحد ۴-۵ میلیون به آنها میدهیم بدون اینکه پرونده این افراد دربهزیستی قطع شودومیتوانند کاری را با سرمایه دولت شروع کنند.

,

وی خاطرنشان کرد:دارای ۶۵ پرونده ازمعلولین روستاهای کل کل وبابا مرادی علیا هستم وبه آنها خدمت رسانی می کنم.

,

, ,

فعالیت در دانشگاه

, فعالیت در دانشگاه,

فعالیت های وی فقط مختص به بیرون دانشگاه نمی شود و این دانشجوی چرداولی در دانشگاه هم فعالیت هایی دارد که دراین رابطه به خبرنگار ما گفت:در دانشگاه فعالیت هایی نظیر شرکت در تشکل های دانشجویی، انجام مناسبت ها، جلسات پرسش وپاسخ وفعالیت های فرهنگی در محیط دانشگاه انجام می شود.

,

, ,

فعالیت آموزشی خارج از دانشگاه

, فعالیت آموزشی خارج از دانشگاه,

بکر نژاد بیان داشت: وهمچنین آموزش هایی  درخصوص خانواده ورفتارهایی که به خانواده ها آسیب می زنند را به کمک اساتید مجرب برای خانواده ها انجام می دهیم

,

وی عنوان کرد: همچنین کلاسهایی با موضوع پیشگیری ازمعلولیتها ، چگونگی رفتار با معلولین ،بیماریها و... انجام می شود.

,
, ,

کمک به نیازمندان

, کمک به نیازمندان,

این دانشجوی چرداولی با اشاره به امر خداپسندانه کمک به نیازمندان گفت:خانواده های دارای معلول ونیازمند را شناسایی کرده وبا کمک خیرین کمکهای نقدی وغیرنقدی(موادغذایی ولباس و...) را بین آن ها توزیع می کنیم.

,

بکرنژاد یادآور شد :گاهی نیازهای مردم به حدی است که از هزینه های خود وخانواده سعی در کمک به خانوارهای نیازمند داریم که این امر به صورت مکرر در طول سال اتفاق می افتد.

,

البته ذکر این نکته ضروری است که فعالیت های این دانشجوی چرداولی محدود به این موارد نمی شود و وی در عرصه مجازی فعالیت های متعددی در خدمت جبهه انقلاب اسلامی ومبارزه با دشمنان دارد.

,

این بانوی چرداولی تصریح کرد: حرکت به سمت جلو وپیشرفت محدودیت نمی شناسد وباید با تمام توان به سمت قله های پیشرفت واعتلای ایران اسلامی حرکت کرد.

,
, ,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه