اخبار داغ

تامین بیش از ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی

تامین بیش از ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی
رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو از تامین بیش از 6 میلیون قوطی شیرخشک رژیمی طی 8 ماه ابتدای سال‌جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهادر صیدمحمدیان رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو  اظهار کرد: از ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی تأمین شده، ۳ میلیون و ۲۲۴ هزار قوطی وارداتی و ۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۳۸۷ قوطی تولید داخل بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه زنجیره تأمین شیرخشک رژیمی و غذای ویژه از اوایل سال ۱۴۰۱، افزود: امور مربوط به نظارت، کنترل و رصد این فرآورده‌ها با راه اندازی این سامانه، انجام و تحت نظارت دقیق و مستقیم سازمان غذا و دارو و معاونت‌های غذا و دارو در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

به گفته رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو از تاریخ اول آبان ماه امسال تا ۱۰ آذر، بالغ بر یک میلیون و ۹۰ هزار قوطی شیرخشک رژیمی و ۵۶۰ هزار قوطی (ساشه غذای ویژه) بیمارستانی در سراسر کشور توزیع شده است.

وی تصریح کرد: برای اولین بار بر اساس اعلام نیاز معاونت‌های غذا و دارو جلسات بازخوانی متعددی با تأمین کنندگان انواع شیرخشک رژیمی توسط اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل انجام می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم به منظور تأمین فرآورده‌ها در هر گروه بیماری به‌موقع انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه