اخبار داغ

در گفتگویی عنوان شد؛

پایگاه شهید وجدانی شهرک هوانیروز نقطه عطف اتحاد بین ارتش و بسیج است/ تولید ۱۴ محصول علمی پژوهشی در این پایگاه مقاومت بسیج

پایگاه شهید وجدانی شهرک هوانیروز نقطه عطف اتحاد بین ارتش و بسیج است/ تولید ۱۴ محصول علمی پژوهشی در این پایگاه مقاومت بسیج
میرزایی فرمانده پایگاه شهید وجدانی شهرک هوانیروز کرمان گفت: پایگاه ما نقطه عطفی برای همدلی و اتحاد ارتش با سپاه و بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرزایی فرمانده پایگاه شهید وجدانی شهرک هوانیروز کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه مخاطب و جامعه هدف ما خانواده های ارتش هستند، گفت: پایگاه ما در نُه عرصه بسیج فعالیت می کند و اقدامات ما در پایگاه محدود و منحصر در یک زمینه نیست.

این فرمانده پایگاه نمونه کشوری در خصوص علت انتخاب وی به عنوان فرمانده بسیج نمونه کشوری اظهار کرد: پایگاه در جذب و سازمان دهی افراد در تمامی عرصه های بسیج فعالیت می کند اما آنچه که موجب انتخاب ما شد این بود که ما چند کار شاخص را انجام داده ایم.

وی ابراز کرد: به عنوان مثال ما یک ساختمان علمی و پژوهشی مجزا برای انجام کارها در این زمینه پیش بینی کرده ایم که دارای واحد مشاوره، استدیو تولید محتوا، کارگاه رباتیک و پهباد و کارگاه آموزشی است.

میرزایی خاطر نشان کرد: خروجی ما در کارگاه علمی و پژوهشی تولید چهارده محصول و تهیه مجموعه جامع تربیت مربی مهارت زندگی و فرزند پروری است که تولیدات را در نمایشگاه رونمایی کرده ایم.

فرمانده پایگاه شهید وجدانی شهرک هوانیروز کرمان خاطر نشان کرد: پایگاه ما نقطه عطفی برای همدلی و اتحاد ارتش با سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه