اخبار داغ

گزارش دانا از سفر یک‌روزه رئیس جمهور به شهرستان رباط کریم؛

سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان رباط کریم/ بازدید رئیسی از روند احداث خط متروی پرند

سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان رباط کریم/ بازدید رئیسی از روند احداث خط متروی پرند
رئیس جمهور در ادامه بازدید از شهرستان‌‍‌های استان تهران وارد رباط کریم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران امروز وارد رباط کریم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازدید از پروژه متروی پرند، دیدار مردمی و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان بخشی از برنامه رئیس جمهور است.

رئیس جمهور در ادامه بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان رباط کریم و پرند، از ‌اراضی مسکن ملی در پرند بازدید کرد.

,
,
,
,
, ,

بازدید رئیسی از روند احداث خط متروی پرند

, بازدید رئیسی از روند احداث خط متروی پرند, بازدید رئیسی از روند احداث خط متروی پرند,

رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به شهرستان رباط کریم از روند احداث خط مترو شهر جدید پرند بازدید کرد و در جریان روند احداث و پیشرفت فیزیکی متروی این شهر قرار گرفت.

احداث و بهره برداری از خط مترو پرند می تواند شرایط را برای تردد و حمل و نقل اهالی رباط کریم به خصوص ساکنان شهر پرند را تسهیل کند.به طور میانگین روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر میان شهر پرند و تهران در تردد هستند و با بهره برداری از خط مترو، عبور و مرور آنان بهبود می یابد.

عملیات اجرایی احداث مترو پرند سال ها پیش توسط مسئولان آغاز شده و در این مدت به‌ دلایل گوناگون این طرح مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است که‌ در دولت انقلابی تست سرد آن انجام‌ شد و به‌ زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

,
,
,
,
,
,
, ,

رئیس جمهور امروز در ادامه بازدیدهایش از طرح های در حال احداث شهرستان رباط کریم از پروژه یکهزار و ۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.
این طرح از جمله پروژه‌های گام اول طرح نهضت ملی مسکن است که در تابستان سال ۱۴۰۱ احداث آن آغاز شده و در ۲ بخش ۸۹۰ و ۵۷۰ واحدی در دست احداث است.
رئیس جمهور ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت بخش اول این پروژه گفت: با رونق تولید و ساخت مسکن، علاوه بر رفع نیاز مردم بسیاری از بخش‌های مختلف صنعتی نیز رونق خواهند گرفت و موجب افزایش اشتغالزایی خواهد شد.

,
,
,

وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان رباط کریم در این سفر رئیس جمهور را همراهی می کنند.

,

آیت الله دکتر رئیسی در این سفر یکروزه ضمن بازدید میدانی از شهر پرند از طرح های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو ، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند ، در جریان پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه کاره شهرستان قرار می گیرد.

,

 

,



 پیش از این نیز رئیس جمهور از شهرستان های پردیس، قدس، شهریار، ملارد، قرچک، ورامین، پیشوا، پردیس، اسلامشهر و پاکدشت بازدید کرده بود.

, ,
,
,

در حال بروزرسانی...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه