اخبار داغ

فرماندار دورود:

سنگ واحدهای سنگبری غیر فعال دورود تامین می‌شود

سنگ واحدهای سنگبری غیر فعال دورود تامین می‌شود
گودرزیان گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان معدن و شرکت بنیاد کوثر داشتیم بنا شد سنگ واحدهای سنگبری غیر فعال دورود تامین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد گودرزیان در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: در شهرستان دورود یک معدن سنگ بسیار بزرگی وجود دارد که به اسم «معدن سنگ ازنا» ثبت شده اما در دورود به معدن «دریژان» معروف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: سال‌هاست که از این معدن سنگ بسیار بزرگ، سنگ استخراج و به بهره‌برداری می‌رسد به طوری‌که سنگبری‌های دورود، استان، کشور و به ویژه اصفهان از ظرفیت آن استفاده می‌کنند.

,

فرماندار دورود عنوان کرد: معدن سنگ مذکور ۱۵ پیمانکار دارد که از این معدن بهره‌برداری می‌کنند و متولی اصلی آن بنیاد کوثر است.

,

وی تعداد سنگبری‌های دورود را حدود ۱۱۰ واحد برشمرد و بیان کرد: از این تعداد سنگبری حدود ۷۰ واحد فعال و مابقی غیر فعال‌اند.

,

گودرزیان مشکل واحدهای غیر فعال را نداشتن سنگ دانست و گفت: طی جلسه‌ای که با مسئولان معدن و شرکت بنیاد کوثر داشتیم بنا شد سنگ این واحدهای سنگبری تامین شود چون مدتی است سنگی به این واحدها نمی‌دهند بنابراین اگر این اتفاق بیفتد در هر واحد سنگبری بین پنج تا هشت شغل ایجاد می‌گردد که در مجموع تعداد زیادی اشتغال ایجاد می‌شود.

,

وی تصریح کرد: در مجموع واحدهای سنگبری به روز می‌شوند و تجیهزات آنها از حالت سنتی خارج می‌شود که در این رابطه نیز در جلسه‌ای که با ابراهیمی معاون استاندار، مدیر صمت و برخی از مسئولان مربوطه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این اتفاق باید بیفتد و سنگ آن‌ها تامین شود تا سنگبری‌ها رونق بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه