اخبار داغ

ناکامی نماینده ایران در گام نخست برابر میزبان

والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان| شکست نزدیک پیکان برابر نماینده برزیل

والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان| شکست نزدیک پیکان برابر نماینده برزیل
تیم والیبال پیکان تهران در نخستین دیدار مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان برابر تیم اتامبه میناس در جدالی نزدیک و پایاپای سه بر یک نتیجه را واگذار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از ساعت ۲۴ و ۳۰ دقیقه امشب (چهارشنبه شب) به وقت تهران با حضور شش تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل آغاز ‌شد.

تیم پیکان تهران که به عنوان قهرمان قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در دیدار افتتاحیه در سالن براگا شهر بتیم به مصاف ایتامبه میناس نایب قهرمان آمریکای جنوبی از کشور برزیل رفت.

محمدطاهر وادی، ، آرمین تشکری، پوریا فیاضی، امین اسماعیل‌نژاد، ، آرمین افشین‌فر، امیرضا سرلک و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب شروع کننده تیم پیکان در این دیدار بودند.

شاگردان پیمان اکبری در ست نخست با استفاده از اشتباهات حریف ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند. امین اسماعیل‌نژاد یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشت و توانست از حریف برزیلی امتیاز بگیرد.

در ست دوم تیم ایتامبه میناس با بهره‌گیری از حملات بیشتری که پیکانی‌ها چندان در دفاع آن موفق نبودند، ۲۷ بر ۲۵ نتیجه را به نفع خود به پایان رساند. لئوناردو ویسوتو نوز بازیکن برزیلی این تیم پابه پای امین اسماعیل‌نژاد در تمامی ست‌ها عملکردی موفق در کسب امتیاز داشت.

ست سوم این دیدار با امتیازاتی نزدیک به هم پیش رفت اما در نهایت این نماینده برزیل بود که با استفاده از اشتباهات شاگردان پیمان اکبری موفق به تغییر بازی و کسب امتیاز ۲۷ بر ۲۵ شد تا امید پیکانی‌ها معطوف به دو ست پایانی شود.

پیکان در ست چهارم هم چندان موفق عمل نکرد و وقت استراحت‌های پیمان اکبری و جمله «بجنگید و به این راحتی تسلیم نشوید» هم تاثیری در بهبود عملکرد بازیکنان نداشت و در نهایت این نائب قهرمان آمریکای جنوبی بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا مسابقه را سه بر یک به نفع خود به پایان رسانده و به صعود به مرحله بعد امیدوار شود.

تیم پیکان تهران ساعت ۳۰ دقیقه بامداد جمعه و در دومین دیدار خود مقابل ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) به میدان می‌رود و اگر در این دیدار فاتح میدان شود، شانس صعود به مرحله نهایی را خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

دو نماینده کشور برزیل نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را با شکست حریفان به پایان رساندند.

, دو نماینده کشور برزیل نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را با شکست حریفان به پایان رساندند., دو نماینده کشور برزیل نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را با شکست حریفان به پایان رساندند.,

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از ساعت ۲۴ و ۳۰ دقیقه امشب (چهارشنبه شب) به وقت تهران با حضور شش تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل آغاز ‌شد.

در نخستین روز این رقابت‌ها تیم‌های پیکان و ایتامبه میناس و همچنین سادا کروزیرو و والی رناتا به مصاف هم رفتند و نماینده‌های برزیل حریفان خود را شکست دادند.

در دیدار افتتاحیه نایب قهرمان آمریکای جنوبی سه بر یک تیم پیکان ایران را مغلوب خود کرد و در دومین دیدار دیگر نماینده برزیل، سادا کروزیرو (قهرمان آمریکای جنوبی) سه بر صفر حریف را شکست داد تا نخستین روز رقابت‌ها به نفع میزبان به پایان برسد.

به این ترتیب دو تیم از سه نماینده برزیل یک گام به صعود و رسیدن به مرحله نیمه نهایی نزدیک شدند و پیکان و والی رناتا با تجربه نخستین شکست باید در دیدارهای روز بعد تلاش بیشتری داشته و به شکست رقیبان خود امیدوار باشند.

 
نتایج دیدارهای روز نخست این رقابت‎‌ها (پنج‌شنبه ۱۷ آذر) به شرح زیر است:

پیکان ایران یک – ایتامبه میناس برزیل ۳

سادا کروزیرو برزیل ۳ – والی رناتا برزیل صفر

 
برنامه دومین روز(جمعه ۱۸ آذر) مسابقات باشگاه‌های جهان به این شرح است:

پیکان ایران – ترنتینو ایتالیا، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد

والی رناتا برزیل – پروجا ایتالیا، ساعت سه و ۳۰ دقیقه

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نتایج دیدارهای روز نخست این رقابت‎‌ها (پنج‌شنبه ۱۷ آذر) به شرح زیر است:,
,
,
,
,
,
,
, برنامه دومین روز(جمعه ۱۸ آذر) مسابقات باشگاه‌های جهان به این شرح است:,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه