اخبار داغ

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با عضو هیئت رئیسه و دبیر مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با عضو هیئت رئیسه و دبیر مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی
سردار حسن زاده به همراه مسئول ستاد تخصصی اقشار و دبیر مجمع بسیجیان تهران بزرگ با دبیر مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس دیدار و گفتگو کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ به همراه عدالت خواه مسئول ستاد تخصصی اقشار و دبیر مجمع بسیجیان تهران بزرگ و حاج امیری مشاور فرماندهی با دبیر مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس دیدار و گفتگو کرد . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در این دیدار سردار حسن زاده در خصوص عملکرد بسیج در شهر تهران، محرومیت‌زدایی در محلات محروم تهران، مرکز بازپروری شهید زیادیان ،کنگره ملی شهدای پایتخت و مجمع بسیجیان تهران بزرگ توضیحاتی را به نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

,

 

,

 دهنوی و سید نظام الدین موسوی نیز با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج ، عرض تشکر و خداقوت به فرمانده سپاه تهران و همه بسیجیان تهران بزرگ، آمادگی کامل مجمع نمایندگان تهران برای همکاری در موضوعات محرومیت‌زدایی ، دیدارهای مردمی در سطح محلات و مناطق و همچنین اقدامات مشترک در کارهای تخصصی در حوزه مجمع بسیجیان و گروه های تخصصی را اعلام کردند . 

,

 

,

گفتنی است مقرر گردید نشست های تقویم شده و عملیاتی برای تعامل و همکاری هرچه بیشتر نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و بسیج و سپاه تهران بزرگ برگزار گردد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه