اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

دشمنان با ابزار رسانه‌ای به کشورها حمله می کنند/ کوتاهی در معرفی معارف و الگوهای اسلامی

دشمنان با ابزار رسانه‌ای به کشورها حمله می کنند/ کوتاهی در معرفی معارف و الگوهای اسلامی
حجت الاسلام عبادی با تأکید بر تاثیر رسانه ها بر فرهنگ، گفت: نباید مسئولان و شورای عالی انقلاب فرهنگی از رسانه غفلت کنند؛ امروز مثل جنگ جهانی نیست که دشمن با حمله نظامی ایران را تصرف کند بلکه با حمله رسانه ای کشورها را فتح می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام محمد باقر عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اهمیت خودشناسی و معرفت نفس، اظهار کرد: آغاز طغیان و معصیت انسان این است که احساس غنا و بی نیازی از خداوند کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه بیان کرد: قرآن و ادعیه خواندن به انسان معرفت نفس می دهد. امام خمینی(ره) به درجاتی از معرفت رسید که در طول زندگی خود از هیچ کسی غیر از خداوند نمی ترسید.

,

حجت الاسلام عبادی با تبریک روز دانشجو، گفت: امام راحل فرمودند: «شما جوانان تحصیلکرده، مردان آتیه و فردا و رجال و شخصیت های آینده اجتماعید، باید بهوش و بیدار باشید و با تمامی عوامل عقب افتادگی و تفرق و ذلت ملت های خود مبارزه کنید».

,

وی به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در ۱۹ آذرماه سال ۱۳۶۳ به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای این شورا فرمودند: «فرهنگ برنامه ریزی می خواهد نباید تابع زیر و بالا شدن جریانات سیاسی و جناح های سیاسی باشد».

,

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر تاثیر رسانه ها بر فرهنگ، تصریح کرد: رسانه ها بالاترین تاثیرگذاری بر فرهنگ را دارند و مسئولان و شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید از آن غفلت کنند امروز مثل جنگ جهانی نیست که دشمن با حمله نظامی ایران را تصرف کند بلکه با حمله رسانه ای کشورها را فتح می کنند.

,

رسانه می تواند هویت یک جامعه را تغییر دهد

, رسانه می تواند هویت یک جامعه را تغییر دهد, رسانه می تواند هویت یک جامعه را تغییر دهد,

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه رسانه می تواند منبع هویت یک جامعه باشد و یا هویت یک جامعه را تغییر دهد، افزود: غربی‌ها با کمک رسانه برای خود گفتمان جهانی‌سازی دارند و در همین بحث عفاف و حجاب می‌توان به وسیله رسانه به عنوان یک پدیده عقب‌افتادگی و تحجر تلقی شود اما با همین رسانه می‌توان حجاب را عامل نجات یک جامعه معرفی کرد.

,

به گفته وی در معرفی معارف اسلامی و عفاف و حجاب کوتاهی‌های زیادی کردیم در حالی که موفقیت‌هایی هم داشته‌ایم.

,

امام جمعه بیرجند با بیان کم کاری در تولید فیلم و سریال در موضوع حجاب، ادامه داد: حجاب نیاز به تخیل و فیلمنامه نویسی ندارد بلکه کافی است به پاسگاه‌ها و قوه قضائیه مراجعه شود و پرونده‌های میلیونی که ریشه آن بدحجابی و بی عفتی است را به تصویر بکشیم.

,

حجت الاسلام عبادی به انواع آسیب های اجتماعی و متلاشی شدن خانواده ها به واسطه رواج بی حجابی و بی عفتی و عدم رعایت محرم و نامحرم در جامعه اشاره کرد و گفت: در حالی دچار ضعف‌هایی برای رسانه‌ای کردن فلسفه حجاب و عفاف در کشور هستیم که حتی در برخی کشورهای غربی ازدواج با ایرانی را یک ارزش می دانند چون معتقدند زن ایرانی عزت و کرامت دارد.

,

ایران بهشتی برای حفظ کرامت زن است

, ایران بهشتی برای حفظ کرامت زن است , ایران بهشتی برای حفظ کرامت زن است,

وی بر ضرورت تولید فیلم و مستندسازی در حوزه رسانه و سیما پیرامون جایگاه زن در اسلام و ایران و حجاب و عفاف تأکید کرد و بیان داشت: از دیدگاه زنان برخی کشورهای غربی، ایران بهشتی برای حفظ کرامت زن است چون زنان در کشورهای غربی موظف به کار کردن در بیرون خانه هستند اما تحریف رسانه ای صورت گرفته است و ما باید فریاد «زن، زندگی، آزادی» سر دهیم نه آنها که بر علیه زن جنایت به راه انداختند.

,

امام جمعه موقت بیرجند پیشنهاد داد مستندسازان ایرانی از زنان غربی مصاحبه کنند که چرا رغبت به ازدواج با مردان ایرانی دارند. اما کار به جایی رسیده است که آمریکایی که در یک روز قریب صد هزار زن را هیروشیما و ناسازاکی سوزانده است امروز شعار زن، زندگی، آزادی سر می‌دهد و تعجب‌آور است که عده‌ای در کشور این موضوعات را باور می‌کنند!

,

متاسفانه ما حوزه رسانه را باختیم

, متاسفانه ما حوزه رسانه را باختیم , متاسفانه ما حوزه رسانه را باختیم,

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: جز با قدرت رسانه نمی‌توان این دروغ‌های بزرگ را به باور مردم رساند و سخن از آزادی گفت؛ متاسفانه ما رسانه را باختیم و بخاطر همین جوانان ما دروغ های رسانه های غرب را باور می کنند و به عشق آزادی با آزادی می‌جنگد.

,

وی با اشاره به جنایات امریکا در افغانستان و بمباران  و به خاک و خون کشاندن عروسی ها در این کشور اشاره کرد و گفت: همه هجمه رسانه‌ای دشمن و تلاش بیش از ده ها سرویس جاسوسی غربی برای اینکه اغتشاش در ایران رقم بخورد به این خاطر است که رهبر معظم انقلاب راه را درست می‌رود.

,

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: دشمن می‌داند تحریم‌ها تقریبا بی‌اثر شده و شکوفایی اقتصادی ایران در راه است لذا سر آمریکا و اسرائیل و آل سعود به سنگ خواهد خورد و هیچ سلاحی برای مبارزه با ما ندارند.

,

اسلام دین «زن، زندگی و آزادی» است

, اسلام دین «زن، زندگی و آزادی» است, اسلام دین «زن، زندگی و آزادی» است,

حجت‌الاسلام عبادی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر و دروغ پراکنی رسانه های معاند، متذکر شد: البته برخی ناکارآمدی‌ها هم در این حربه رسانه‌ای دشمن بی‌تاثیر نبوده لذا باید بیش از گذشته توجه داشته باشیم.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه اسلام دین زن، زندگی و آزادی است، گفت: اسلام بود که به دخترانی که زنده به گور می شدند حیات بخشید و الگوهایی همچون حضرت فاطمه زهرا و خدیجه کبری (س) که اوج انسانیت دارند را به ما عطا کرد بعد دشمنان می‌خواهند این الگوها را از ما بگیرند و فاحشه‌های غربی را به عنوان نماد آزادی معرفی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه