اخبار داغ

سال آینده هم در لیگ برتر کشتی فرنگی تیم خواهیم داشت؛

گرشاسبی: پیشنهادات فدراسیون فوتبال به فولاد آسیب رسانده/ بعید می‌دانم نکونام دیگر به تیم ملی برود!

گرشاسبی: پیشنهادات فدراسیون فوتبال به فولاد آسیب رسانده/ بعید می‌دانم نکونام دیگر به تیم ملی برود!
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی پیش از جام جهانی موجب شد تا ما در چند بازی آسیب ببینیم.
[
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از فینال لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: با توجه به کسب موفقیت تیم در لیگ کشتی فرنگی، سال آینده نیز در این لیگ تیم خواهیم داشت. خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و تصمیم داریم در این رشته فعالیت کنیم؛ البته هنوز تصمیمی برای لیگ کشتی آزاد نداریم. امسال نخستین تجربه حضور ما در لیگ بوده و بیشتر بازیکنان تیم بومی استان بودند. باید حضور تیم فولاد در لیگ رشته‌های مختلف بیش از پیش تقویت شود.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: تیمی در لیگ کشتی فرنگی داشتیم که ۹۷ درصد آن بچه‌های بومی خوزستان بودند.به ما پیشنهاد دادند برای دیدارهای رده‌بندی و فینال کشتی‌گیر خارجی بیاوریم که این کار را صلاح ندانستم، زیرا هدف اصلی باشگاه فرصت دادن به کشتی گیران استان خوزستان است.
,
 
,
گرشاسبی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد عنوان داشت: تیم اکنون در امارات است و برنامه‌ریزی و تمرین خوبی دارد. بچه‌هل بعد از بازگشت از اردوی خارج کشور، در لیگ برتز حضور خواهند داشت و در ادامه به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا اعزام خواهند شد.
,
 
,
گرشاسبی پیرامون بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی پیش از جام جهانی گفت: این پیشنهاد موجب شد تا ما در چند بازی آسیب ببینیم. الان نمی‌خواهم دوباره به آن بپردازم اما امیدوارم دیگر تکرار نشود و مسوولان حرفه‌ای عمل کنند. اگر دوباره به نکونام پیشنهاد مربی‌گری تیم ملی داده شود، فکر نکنم دیگر او قبول کند؛ البته همه چیز بستگی به نظر خودش دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه