اخبار داغ

آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)؛

جام حذفی فوتبال| حق به حق‌دار رسید؛ پیروزی نفس‌گیر آلومینیوم در بازی سال!

جام حذفی فوتبال| حق به حق‌دار رسید؛ پیروزی نفس‌گیر آلومینیوم در بازی سال!
تیم فوتبال آلومینیوم با پیروزی مقابل پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس طی دیداری در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، از ساعت 18:15 امشب (جمعه - 7 اردیبهشت) در ورزشگاه اراک به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سرخ‌پوشان که بازی قبل در لیگ مقابل آلومینیوم را باخته بودند، با انگیزه‌ای مضاعف وارد این مصاف شدند تا اوسمار ویه‌را بتواند انتقام تنها شکستی که در مقام سرمربی پرسپولیس را تاکنون در کارنامه‌اش ثبت کرده، در جام حذفی با حذف کردن این رقیب چغر بگیرد.

آلومینیومی‌ها که با برتری مقابل نساجی به این مرحله رسیده بودند، امیدوار بودند در خانه از پس پرسپولیس بر بیایند اما سرخ‌ها توسط اوستون اورونوف در نیمه اول روی یک صحنه بسیار مشکوک به خطا، به گل رسیدند و این گل توسط عیسی آل‌کثیر در همان نیمه تکرار شد.

پرسپولیس در نیمه دوم چندان به آب و آتش نزد و در عوض شاگردان سیدمجتبی حسینی هر چه در چنته داشتند، رو کردند که در این مرحله حذف نشوند که اتفاقاً نتیجه هم گرفت و توسط بزرگ و لیموچی، آلومینیوم کامبک زد و بازی را به تساوی کشاند.

پس از تساوی، بازی به وقت اضافه رفت و در نیمه اول وقت اضافه پرسپولیس توسط سینا اسدبیگی یک سوپرگل و یک گل هم توسط عیسی به ثمر رساند اما آلومینیوم عقب ننشست و در دقایق 111 و 120 توسط بزرگ و نقی زاده به گل رسید تا بازی را به پنالتی بکشاند!

در ضربات پنالتی، آلومینیوم شگفتی اش را تکمیل کرد و با نتیجه 6 بر 5 از سد پرسپولیس گذشت و به مرحله بعدی راه یافت.

آلومینیوم 4
گل: مهدی لیموچی 86 - شروین بزرگ 5+90 - 111 - میثم نقی زاده 120

پرسپولیس 4
گل: اوستون اورونوف ۱۱ - عیسی آل‌کثیر ۲۴ - 110 - سینا اسدبیگی 108

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد(۷۸-شروین بزرگ)، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان(۷۰-رضا جبیره)، میلاد بدرقه(۷۸-امیر نوری)، محمدمهدی لطفی.
ترکیب پرسپولیس: امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو(۷۸-فرشاد فرجی)، سروش رفیعی(۴۶-وحید امیری)، اوستون اورنوف، مهدی ترابی(۵۹-سینا اسدبیگی) و عیسی آل‌کثیر.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه