اخبار داغ

اقامت در سرزمینی سبز با هتل‌ های مازندران

اقامت در سرزمینی سبز با هتل‌ های مازندران
سفری که در دل خود جاده چالوس، دریای زیبای خزر، جنگل‌های انبوه سرسبز و غذاهای لذیذ داشته باشد زمانی دل‌پذیرتر می‌شود که در یکی از بهترین هتل های مازندران اقامت کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفری که در دل خود جاده چالوس، دریای زیبای خزر، جنگل‌های انبوه سرسبز و غذاهای لذیذ داشته باشد زمانی دل‌پذیرتر می‌شود که در یکی از بهترین هتل های مازندران اقامت کنید. اقامت در هتل‌هایی که علاوه بر بالا بودن سطح کیفیت و خدمات، چشم‌اندازی زیبا از دریا و جنگل را مهمان چشمان شما کند سراسر لذت و خاطره است.

مازندران از غربی‌ترین شهر خود رامسر تا شرقی‌ترین آن گلوگاه پر از شگفتی ها و زیبایی هایی است که نمی‌توان از تماشای آن‌ها چشم‌پوشی کرد. این طبیعت سبز پر از مناطق طبیعی دیدنی و جاذبه‌های تفریحی مهیج است.

شما می‌توانید جاده‌های جنگلی پرپیچ‌وخم جواهر ده، سرولات، دو هزار و سه هزار، دال خانی و الیمستان را بالا بروید و به تماشای درختان تودرتو و سر به فلک کشیده بنشینید یا اینکه در سواحل رامسر، محمودآباد، بابلسر، نور، فریدون‌کنار و ایزدشهر تنی بر آب بزنید.

همچنین می‌توانید با تله‌کابین، سورتمه‌سواری، قایق موتوری، جت اسکی، شهربازی، موتور چهارچرخ، زیپ‌لاین، پاراسل، پینت بال، سقوط آزاد، پاراگلایدر، کشتی‌های تفریحی، شاتل و اسب‌سواری در سواحل و جنگل‌های مازندران تفریح و هیجان را تجربه کنید.

تمام زیبایی‌های مازندران و گردش در شهرهای مختلف آن یک طرف و اقامتگاه در هتل‌های آن در طرف دیگر، به خلق یک سفر خاطره‌انگیز می‌پردازند. هتل‌هایی که اقامت در آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

هتل پارسیان خزر چالوس

جاده چالوس یکی از قدیمی‌ترین جاده‌های ایران برای خیلی از مردم کشور خاطره‌انگیز است. شما می‌توانید در این جاده پرپیچ و تاپ رودهای خروشان و کوه‌های پرفرازی را ببینید و در رستوران‌های معروف آن کباب بخورید یا در آشکده‌ها انواع آش‌های خوشمزه را نوش جان کنید.

در انتهای جاده به شهر زیبای چالوس خواهید رسید که در نزدیکی‌های نمک‌آبرود هتل پارسیان خزر را در بین جنگل و رشته‌کوه‌های البرز و در کنار ساحل دریای خزر می‌یابید. این هتل پنج ستاره در سال 1354 در زیرمجموعه هتل‌های هایت شروع به فعالیت کرد. در سال 1395 برای ارتقای کیفیت خدمات هتل موردبازسازی قرار گرفت.

هتل ساحلی پارسیان خزر چالوس در میان جنگل و دریا به شما این امکان را می‌دهد تا چشم‌انداز اتاق خود را انتخاب کنید. این هتل باشکوه مانند یک پرنده دو بال غربی و شرقی دارد که اتاق‌های هتل در این دو بال قرار دارند. 164 واحد اقامتی هتل ازجمله اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه تخته و سوئیت‌های جونیور، لاکچری و رویال با امکاناتی مدرن آسایش و رفاه مهمانان خود را فراهم می‌کنند.

هتل هایت پس از انقلاب اسلامی ایران به هتل‌های پارسیان پیوست و با نام هتل پارسیان خزر به فعالیت خود ادامه داد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در بین جنگل‌های هریکانی مازندران و دریای زیبای خزر آب‌وهوای مطبوع و دلپذیری دارد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی از مجموعه نمک‌آبرود، مراکز خرید، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین چالوس، دریاچه سد ریوک، آبشار هریجان، مرداب هسل و سایر جاذبه های گردشگری مازندران دیدن کنید.

اتاق‌های هتل جنگلی پارسیان خزر امکاناتی چون تلویزیون، تلفن، چای‌ساز، مینی بار، کمد لباس، یخچال، دراور، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، آباژور، لوازم بهداشتی و ... را شامل می‌شود. واحدهای اقامتی بال غربی روبه‌دریا قرار دارند که نسبت به بال شرقی گران‌تر هستند.

امکانات رفاهی هتل هایت چالوس مانند لاندری، اینترنت، روم سرویس، فروشگاه و غرفه‌های خرید، خودپرداز، کافی‌نت، صندوق امانات، خدمات پزشکی، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، آتلیه، پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی‌شاپ و ... برای راحتی و آسایش مهمانان هتل فراهم‌شده‌اند.

هتل پارسیان خزر چالوس به دلیل موقعیت مکانی خود امکانات تفریحی دریایی چون موج‌سواری، اسکی روی آب، شاتل، پاراسل، پدالو، بنانا، قایق موتوری، جت اسکی و موتورهای چهارچرخ دارد و شما را برای استفاده از برنامه‌های تفریحی در بیرون از هتل، بی‌نیاز می‌سازد.

همچنین شما می‌توانید در هتل پارسیان خزر با زمین فوتبال، فوتبال دستی، پینگ‌پنگ، زمین تنیس، تاب زنجیری، لیزر شات، بازی‌های کامپیوتری و دوچرخه‌سواری خودتان را سرگرم کنید یا اینکه در مسیر مخصوص پیاده‌روی قدم بزنید، از تماشای دریا و جنگل لذت ببرید و هوای تازه و تمیز وارد ریه‌هایتان کنید.

رستوران صدف هتل پارسیان چالوس در طبقه اول هتل قرار دارد و شما میتوانید در محیطی آرام انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در وعده‌های غذایی مختلف سفارش دهید و نظاره‌گر طبیعت زیبای مازندران باشید. در رستوران بنفشه هتل می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را میل کنید. کیفیت و طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران فراموش‌شدنی نیست.

سفر به شمال و قرار گرفتن در طبیعت می‌تواند دلیل خوبی برای یافتن انرژی مجدد و آرامش ذهن باشد. شما می‌توانید در کافی‌شاپ چشم‌انداز هتل در کنار تماشای زیبایی‌ها، خودتان را به‌صرف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و کیک‌های تازه و خوشمزه دعوت کنید و لحظاتی را برای خود سپری کنید.

اگر برنامه کاری دارید می‌توانید در سالن‌های هتل پارسیان خزر به برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و ... بپردازید. سالن مروارید هتل با ظرفیت 50 نفر و سالن الماس آن با ظرفیت 35 نفر مکانی مناسب برای اجرای رویدادها به‌حساب می‌آید.

شما می‌توانید با رزرو اتاق در هتل ساحلی پارسیان خزر چالوس ساعاتی پر از خاطره‌های دل‌نشین و به یادماندنی را رقم بزنید و به ‌دور از شلوغی‌های شهر و روزمرگی ها به تجدیدقوای روحی و جسمی خود بپردازید.

هتل میزبان بابلسر

شهر بابلسر به‌عنوان یکی از شهرهای ساحلی شمالی کشور هرساله میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است. این شهر با آب‌و‌هوایی بی‌نظیر در دل خود چشم‌اندازهایی زیبا و منحصربه‌فرد دارد و به علت قدمتش آثار تاریخی زیادی را برای بازدید در دل خود جای‌داده است.

در سه کیلومتری این شهر زیبا هتل میزبان قرار دارد که یکی از بهترین هتل های مازندران به‌حساب می‌آید. هتل زیبای میزبان در سال 1399 فعالیت خود را شروع کرد و در یک ساختمان 13 طبقه خدمات اقامتی و رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرد.

شما با اقامت در هتل‌های پنج ستاره میزبان نظاره‌گر تصویری زیبا از جنگل‌ها شمالی، کوه‌های سر به فلک کشیده البرز و شالیزارهای سبز خواهید بود. ناگفته نماند فاصله هتل تا دریا زیاد نیست و شما با طی مسافت 4 کیلومتری می‌توانید به یکی از بهترین ساحل‌های دریای خزر دست پیدا کنید.

هتل پنج ستاره میزبان 166 واحد اقامتی با مجموع 248 تخت دارد. اتاق‌های پانوراما، کانکت، سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه لوکس و پرزیدنت می‌توانند لحظاتی سرشار از آرامش و رفاه را برای شما فراهم کنند.

اتاق‌های هتل 5 ستاره میزبان بابلسر امکاناتی چون IPTV، یخچال، چای‌ساز، آباژور، مبلمان، میزتحریر، کمد لباس، تلفن، روم سرویس، امکان پخت‌وپز، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، لوازم بهداشتی و ... را جهت رفاه حال مهمانان دارند.

در هتل پنج ستاره میزبان امکاناتی چون فکس، آتلیه، فتوکپی، پرینتر، فروشگاه، مرکز خرید، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، ترانسفر، اتاق چمدان، لاندری، خدمات تشریفات ویژه (CIP)، آرایشگاه، خودپرداز، خدمات پزشکی، پارکینگ، فضای سبز و ... وجود دارد.

شما می‌توانید در هتل پنج ستاره از استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید و با ماساژ تخصصی بدن خود را تازه کنید. همچنین اگر ورزشکار هستید می‌توانید در سالن ورزشی هتل به تمرینات ورزشی خود بپردازید. در سالن بیلیارد هتل میزبان با یک بازی رقابتی خودتان را به چالش بکشید.

از طرفی می‌توانید با همراهانتان در زمین ورزشی انواع بازی‌های مختلف را انجام دهید یا در زمین تنیس یک بازی هیجانی را تجربه کنید. اگر با کودک به سفر می‌روید نگران نباشید هتل زیبای میزبان، اتاق نگهداری کودک را برای آسایش خاطر شما فراهم کرده است.

در رستوران‌های هتل میزبان می‌توانید بهترین غذاهای شمالی  از کباب‌ترش گرفته تا باقلاقاتق را با زیتون‌پرورده و بورانی بادمجان نوش جان کنید. عطر غذاهای هتل شما را به خانه‌های شمالی و بر سر سفره آن‌ها میبرد.

رستوران یاس هتل میزبان با معماری مدرن و طراحی بی‌نظیر با موسیقی زنده دل هرکسی را می‌برد. غذاهای این رستوران با مواد غذایی تازه توسط سرآشپزان حرفه‌ای آماده می‌شوند. شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی باکیفیت و خوشمزه را در این رستوران زیبا میل کنید.

رستوران سنتی هتل شما را با معماری خود به دل طبیعت می‌برد. فضای رستوران با چوب و آجر طراحی‌شده است و یک حس ناب قدیمی و نوستالژی خلق می‌کند. غذاهای محلی و ایرانی این رستوران از میرزاقاسمی و خورش فسنجان گرفته تا انواع کباب‌ها طعمی به‌یادماندنی دارند.

رستوران لتکا هتل میزبان یک رستوران ایتالیایی است که سرآشپزان حرفه‌ای آن با پخت انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزاها، پاستا، استیک، لازانیا و ساندویچ‌ها از شما استقبال می‌کنند. رستوران لتکا فضایی کلاسیک دارد و موسیقی ملایم آن شما را در آرامشی عمیق فرومیبرد.

رستوران یاسمین یک رستوران سلف‌سرویس در هتل محسوب می‌شود و شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود از صبحانه و ناهار تا شام را آنجا میل کنید. این رستوران فضایی بزرگ دارد که مهمانان زیادی را می‌تواند در خود جای دهد. کیفیت غذاهای سلف‌سرویس مانند سایر رستوران‌های هتل بسیار خوب است.

کافه نی‌شکر هتل میزبان ازآنجاهایی است که ساعت‌ها می‌توانید در آن بنشینید و طبیعت زیبای اطراف خود را تماشا کنید. این کافه با میوه‌های تازه جنگلی انواع آبمیوه‌های طبیعی را سرو می‌کند. همچنین نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک‌های خوشمزه کافه را بایستی امتحان کنید.

در سالن همایش هتل دیدنی میزبان می‌توانید جلسات کاری، سمینار، کنفرانس، ورکشاپ، جلسات آموزشی و ... را برگزار کنید. سالن‌های لادن، لاله، نگین، ارکیده، نیلوفر، نسترن، VIP سمیناری و VIP ضیافتی هتل با تجهیزات و تکنولوژی روز به برگزاری رویدادها و مراسم‌ها می‌پردازد.

هتل میزبان در سالن‌هایش تمام نیازهای شما برای برگزاری یک میهمانی خودمانی و خاطره‌انگیز را برآورده می‌کند. زیبایی، ظرافت و خدمات حرفه‌ای، در کنار فضایی مناسب، این سالن‌ها را به مکانی ایده‌آل برای پذیرایی از میهمانان شما تبدیل کرده است.

 برای برگزاری جشن‌ها، همایش‌ها و میهمانی‌های خاص خود در شهر بابلسر، سالن‌های هتل میزبان را انتخاب کنید. این سالن‌ها با فضایی بزرگ و امکانات بی‌نظیر، بهترین مکان برای خلق خاطرات به‌یادماندنی شما خواهد بود. چیدمان میز و صندلی‌ها در سالنها کاملاً اختیاری است و شما می‌توانید متناسب با تعداد میهمانان، نوع مراسم و سلیقه خود، چیدمان دلخواهتان را انتخاب کنید.

کارکنان هتل آموزش‌دیده و مجرب هستند و با رفتار حرفه‌ای سعی بر این دارند که بهترین خدمات را به مهمانان ارائه دهند. این رفتار عالی و برخورد شایسته مدیران و کارکنان هتل در کنار امکانات عمومی و رفاهی آن، تجربه یک سفر فراموش‌نشدنی را به همراه خواهد داشت.

با توجه به موقعیت مکانی هتل شما با دریا و جنگل فاصله چندانی ندارید و می‌توانید از جاهای دیدنی مازندران چون پل فلزی، بابل رود، بازار روز بابلسر، باغ‌وحش، امامزاده ابراهیم، اسکله ساحلی، روستای گالشکلا، منطقه ساحلی میرود، تالاب عزیزک، کوهی خیل و ... دیدن کنید.

شما میتوانید در سفر به استان زیبای مازندران انواع مختلف سوغاتی‌های زیبا و خوشمزه بخرید. میتوانید در همه شهرها و جاده‌های بین‌شهری زیتون، زیتون‌پرورده، سیر ترشی، کلوچه، کوکی، رشته خشکار، چای، برنج، کماج، عرق بهار نارنج، رب انار، مرباهای طبیعی، دلال، لباس‌های محلی، ارغوان بافی، حصیربافی، بامبو بافی، جاجیم، قالی، جوراب پشمی و ... خریداری کنید.

کلام پایانی

اقامت در مازندران می‌تواند در سوئیت‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، متل‌ها، ویلاها و بوم گردی‌ها صورت بگیرد ولی در همین استان هتل‌های عالی وجود دارد که نمی‌شود از آن‌ها غافل شد. هتل پارسیان خزر در شهر چالوس و هتل میزبان در شهر بابلسر هر دو از بهترین هتل های جذاب مازندران به شمار می‌آیند.

شما می‌توانید در سفر خود به شمال کشور یکی از این دو هتل جذاب را انتخاب کنید. هتل پارسیان خزر با قرارگیری در کنار دریا و جنگل و هتل میزبان در کنار شالیزارها و نزدیکی سواحل دریای خزر برای شما خاطراتی خوش و ماندگار رقم می‌زنند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه