اخبار داغ

افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق

افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی «طوفان القوافی» که با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود از افزایش جوایز خود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی «طوفان القوافی» که با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود از افزایش جوایز خود خبر داد.

این جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار اهدا می کند و همچنین در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ 700 هزار و 500 هزار دینار عراقی اهدا می کند.

بنابر اعلام دبیرخانه اشعار ارسالی به این جشنواره را داورانی از عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران این جشنواره را داوری خواهند کرد.

دبیرخانه این جشنواره همچنین تصاویر بخش عکس خود را به شرح زیر منتشر کرده و از متقاضیان شرکت در این بخش خواسته است که با انتخاب هر کدام از عکس های زیر برای آنها شعری سروده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می توانند آثار خود را تا 20 ماه مبارک رمضان به آدرس ایمیل daftaresher.h@gmali.com ارسال نمایند.

متن کامل فراخوان نیز در لینک زیر قابل مشاهده است:  https://zil.ink/tofanalgawafi

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه