اخبار داغ

چرا کسی پاسخگوی اختلاس 200 میلیونی پست بانک روستای کفشگیری گرگان نیست؟

چرا کسی پاسخگوی اختلاس 200 میلیونی پست بانک روستای کفشگیری گرگان نیست؟
پس از گذشت چند ماه از اختلاس 200 میلیونی پست بانک کفشگیری چند روز پیش حکم این پرونده صادر شد و عامل این اختلاس به 3 سال حبس تعزیری محکوم گردید اما معلوم نشد سرنوشت پول مردم چه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ؛ چند ماه پیش بود که پشت بانک روستای کفشگیری در 15 کیلومتری غرب گرگان به علت اختلاس 200 میلیونی تعطیل شد و مردم مالباخته این روستا برای بدست آوردن این پول به مقابل پست بانک استان گلستان واقع در خیابان 5 آذر رفتند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما,

مردم این روستا کارشان کشاورزی و دامداری است اما برخی از آنها که در پست بانک پول گذاشته بودند، این روزها خون گریه می کنند .

,

بسیاری از مردم اندوخته های خود را و حتی پول یارانه های خود را در این بانک پس انداز می کردند اما امروز از این همه پول سرابی بیشتر نصیب مردم این روستا نشده است .

,

چند باری مردم این روستا جلوی پست بانک مرکزی در خیایبان پنجم آذر تحصن کردند اما چیزی عایدشان نشد و با این وعده که پیگیر مطالبات شما هستیم آنها را به خانه هایشان می فرستادند .

,

اما چند روز پیش بالاخره بعد از چند ماه کش و قوس حکم این پرونده در دادگاه جزایی صادر شد و عامل این اختلاس به 3 سال حبس تعزیری محکوم شد.

,

از نکات جالب این حکم این بود که پست بانک استان گلستان به جای اینکه جوابگوی مطالبات مردم باشد در نقش شاکی از متهم ظاهر شده و هیچ دینی را بر گردن نگرفته است ، این یعنی خود فرد باید پول مردم را بدهد که فعلا از این پول خبری نیست .

,

دومین نکته اینکه اشاره نشده که مردم برای دریافت این همه پول چه باید بکنند و آیا اصلا این پول قابل برگشت هست یانه ؟

,

سوم اینکه این فرد در حال حاضر پولی ندارد که به مردم بدهد و پست بانک هم با زرنگی در نقش شاکی و همردیف مردم ظاهر شده و با این حساب تکلیف این 200 میلیون پول چه می شود .

,

چند سال پیش وقتی تعاونی اعتبار بهمن ایثار و وحدت دچار مشکل شدند بانک مرکزی به چند موسسه اجازه داد تا مطالبات مردم را پرداخت کنند و بعدا از محل فروش املاک و اقساط داده شده جبران هزینه های خود را بکنند اما در حال حاضر هیچ بانک و موسسه ای حاضر نیست پول مردم را بدهد چون نه فرد مورد نظر این چنین پولی دارد و نه پست بانک حاضر است این پول را به مردم بدهد .

,

باید منتظر باشیم تا ببینیم مردم این روستا به حق خود خواهند رسید یا نه؟

,

البته در مورد مبلغ اختلاس مواردی ذکر شده که کمترین آن 200 میلیون تومان است اما مردم روستا اعتقاد دارند این مبلغ بیش از 400 میلیون است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه