اخبار داغ

نخستین آسمان نمای دیجیتال استان در گنبدکاووس افتتاح شد

نخستین آسمان نمای دیجیتال استان در گنبدکاووس افتتاح شد
نخستین آسمان نمای دیجیتال استان گلستان امروز با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محوطه کانون پرورش فکری کودکان شماره 2 افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، مدیرکل پرورش فکری کودکان استان گلستان در مراسم افتتاح این آسمان نما گفت: به دلیل تجربه و سبقه گنبد در بحث نجوم این آسمان نما در زمینی به مساحت 30متر و با اعتبار500 میلیون ریال در گنبدکاووس ساخته شد.
عبدالرحیم سیفی با اشاره به تلاش کانون در توجه و تحقق توانایی علمی کودکان و نوجوانان راه اندازی این آسمان نما را در همین راستا عنوان کرد و گفت: اقدامات کانون در جهت تقویت کارهای تیمی و اجتماعی کودکان و نوجوانان است و مسئولیت پذیری و اجتماعی شدن کودکان و نوجوانان از دغدغه های ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، ,
,

qaboos.nameh 3
وی افزود: فعالیت در حوزه نجوم به تقویت فعالیت دینی کودکان و نوجوانان نیسز کمک می کند ، در آموزش همیشه آموزش مستقیم امکان پذیر نیست و برخی از طریق کارهای هنری و فرهنگی باید آموزش داده شود و کلاس نجوم خود یک کلاس خداشناسی است.
سیفی در ادامه سخنانش به تشریح برخی اقدامات کانون در سطح استان اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر تعداد کتابخانه های سیار استان به هشت کتابخانه رسیده است که به کودکان 100 روستا خدمات ارائه می کند و استان رتبه نخست را در راه اندازی 6 کتابخانه روستایی در کشور کسب کرده است.
وی از افتتاح اولین مرکز فرهنگی هنری مراوه تپه با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: سه شهرستان علی آباد، گالیکش و کردکوی فاقد کانون پرورش فکری هستند که تا پایان امسال در 2 شهرستان علی آباد و گالیکش افتاح کانون را خواهیم داشت و عملیات احداث کانون در شهرستان کردکوی نیز به زودی آغاز می شود تا دیگر در استان کودکان هیچ شهرستانی از وجود کانون محروم نباشند.
را ه اندازی موزه علوم، مرکز آموزش فراگیر و راه اندازی مجدد کتابخانه پستی از اقدامات دیگری در شهرستان گنبد بود که سیفی به آن اشاره کرد و افزود مسئولان کانون در شهرستان گنبد در زمینه گسترش فعالیت این حوزه در شهرستان پیشرو هستند.
اینجا علم و عمل با هم در آمیخته است
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد نیز در این مراسم با عنوان این مطلب که در کانون پرورش فکری علم و عمل با هم درآمیخته است افزود: با توجه به جمعیت و ظرفیت گنبد نیاز است تا تعداد کانون های پرورش فکری در شهرستان افزایش یابد و همانطور که شهرداری و شورای شهر تا کنون همکاری خوبی داشته اند به این موضوع نیز نگاره ویژه ای داشته باشند.

, qaboos.nameh 3,
,
,
,
,
, اینجا علم و عمل با هم در آمیخته است, اینجا علم و عمل با هم در آمیخته است,
,

qaboos.nameh 11
فرهاد شیبک اذعان کرد: یکی از پروژه های شاخص در هفته دولت برای ما افتتاح این آسمان نماست که در راستای پویایی کودکان و آینده سازان است.
انتهای پیام

, qaboos.nameh 11,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه