اخبار داغ

نماینده مرکز جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) در سیستان وبلوچستان:

طرح حفظ تابستانی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان دلگان+ تصاویر

طرح حفظ تابستانی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان دلگان+ تصاویر
نماینده مرکز جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) در سیستان وبلوچستان از اجرای طرح حفظ تابستانی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در دلگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دلگان پرس، ذبیح الله عباسی  مدیر طرح حفظ قرآنی و نماینده مرکز جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) دراستان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری دوره حفظ ویژه تابستان در دلگان خبر داد و اظهار کرد: این دوره با حضور بیش از 25 نفر کودکان و نوجوانان در مسجد جامع حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دلگان پرس,

وی با بیان اینکه عمده فعالیت های مرکز جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) در زمینه حفظ یکساله قرآن است افزود: این اولین طرح تابستانی حفظ قرآن این موسسه است که در شهرستان دلگان و استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

,

 نماینده جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) در استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه در ابتدا استعداد یابی افرادی که علاقمند به حفظ قرآن دارند انجام می شود تصریح کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت های بالا کودکان و نوجوانان این منطقه برای اجرای طرح حفظ قرآن انتخاب شده است.

,

ذبیح الله عباسی اضافه کرد: جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) با هدف مهجوریت زدایی و استعداد بالای فرهنگی در این مناطق، فعالیت ها را حول این محورها ادامه خواهد داد.

,

وی اظهار کرد: حفظ قرآن کار و عمل سختی نیست بلکه باتوکل به خداو با اخلاص می توان قرآن کریم را حخفظ کرد و کسانی که در این راه قدم بر می دارند این را بدانند که قرآن یار ویاور آنها در زندگی خواهد بود.

,

 نماینده جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) دراستان سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: حفظ و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، نیازمند حمایت مسئولان و بویژه مسئولان فرهنگی است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه