اخبار داغ

صبح امروز؛

جشنواره نمایش عروسکی در استان کرمانشاه آغاز شد/ جدول برنامه ها

جشنواره نمایش عروسکی در استان کرمانشاه آغاز شد/ جدول برنامه ها
مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، برنامه های جشنواره دو روزه نمایش های عروسکی در استان کرمانشاه را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز،  جشنواره نمایش عروسکی در استان کرمانشاه صبح امروز در محل مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه واقع در پارک معلم آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

این جشنواره طی دو روز برگزار و 18 گروه از سراسر استان برای انتخاب 5 برگزیده رقابت می کنند تا برترین ها به مرحله کشوری راه یابند.

,

رضا موزونی ، مدیرکل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برنامه های این جشنواره دو روزه را اعلام کرد و گفت: برنامه ها و اجراهای نمایشی جشنواره در اولین روز ساعت 8 و 30 دقیقه آغاز شده و تا 17 و 30 دقیقه عصر ادامه دارد و در این روز در دو تایم صبح و عصر 13 گروه نمایشی اجرای برنامه ها خواهند داشت.

,

وی افزود: جشنواره در دومین روز نیز با 5 گروه نمایشی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 12 ظهر ادامه داشته و اختتامیه آن نیز بعد از ظهر همین روز یکشنبه 14 شهریور برگزار و برترین ها و گروه های راه یافته به مرحله کشوری معرفی می شوند.

,

مدیرکل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: «آن طرف پنجره»، «خودتو قبول داشته باش»، «پروانه بداخلاق»، «لافکادیو»، «یکی شیر آب آسمونو ببنده»، «غریبه و مرد کشاورز»، «غصه پپوچی»، «جنگ و زندگی»، «بوی سیب سرخ»، «چه می بینیم چه هست»، «کلوچه های خدا»، «قهر و مهر» و  «آن بالا این پایین» نمایش هایی است که در اولین روز از جشنواره عروسکی استان کرمانشاه به اجرا در می آید.

,

وی افزود: «دلم یک دوست می خواهد»، «قصه پروانه ها»، «گرگم و گله می برم»، «دیگ کهنه» و «نی لبک دوستی» دیگر نمایش های شرکت کننده در این جشنواره هستند که در دومین روز به روی صحنه می روند.

,

موزونی خاطر نشان کرد: 33 گروه از سراسر استان در این جشنواره شرکت کرده بودند که پس از رقابت در مرحله شهرستانی 18 گروه به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد نیز 5 گروه بنابه سهمیه استان به مرحله کشوری می روند تا با گروه های شرکت کننده از سایر استان ها رقابت کنند.

,

انتهای خبر/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه