اخبار داغ

همدردی کودک 5 ساله گلستانی با خانواده شهدای منا+تصاویر

همدردی کودک 5 ساله گلستانی با خانواده شهدای منا+تصاویر
کودک 5 ساله گلستانی، صحنه ی شهادت شهدای منا را با تمام دلخوشیهایش بازسازی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اترک، فاجعه منا و کشتار روی داده توسط عمالان سعودی و شجره ملعونه، دل هر درمندی را از خرد و کلان به درد می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فاجعه عظیم منا و جنایات دردناک دولت سعودی آنچنان غم انگیز و ناراحت کننده بود که دل هر انسان آزاده ای را در سراسر کره خاکی به درد آورد .

,

شهادت هزاران نفر از حجّاج کشورهای مسلمان که به دلیل بی کفایتی مسئولان کشور عربستان اتفاق افتاد بنا به تعبیر مقام معظّم رهبری عید مسلمانان را تبدیل به عزا کرد.

,

صدها نفر از هموطنان عزیزمان در پی این حادثه به شهادت رسیدند و ملّتی غرق در حزن و ماتم  شد.افراد زیادی در پی این حادثه با حضور در جمع خانواده شهداء و  شرکت در مراسم و برگزاری یادواره ها و انجام کارهای هنری نظیر برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی و کاریکاتور و ...ضمن محکوم کردن این حادثه ، که جنایتی دیگر از سلسله جنایات دولت سعودی بود ، با بازماندگان شهدا ء ابراز همدردی کرده و تسلای خاطر دردمندشان شدند  و ابعاد مختلف این فاجعه را  برای مردم بازگو کردند .

,

اما حکایت همدردی نازنین زهرای حسینی ثانی، کودک پنج ساله مینودشتی ، حکایت جالبی است . نازنین زهرا هیچ ابزاری برای اعلام همدردی با بازماندگان شهداء در اختیار ندارد . نه نویسنده است و نه کاریکاتوریست،  نه وبلاگی دارد و نه سایتی و نه کانالی در فضای مجازی  .او است و عروسکهاهایش که در دنیای حقیقی کودکانه برایش بسیارعزیزند.

,

نازنین زهرا با دیدن عکس ها و فیلم های حادثه منا و در آستانه اوّلین سالگرد این واقعه تصمیم می گیرد ضمن بازسازی فاجعه منا ،جنایات دولت سعودی را محکوم و با مسلمانان جهان و خانواده های محترم شهداء ابراز همدردی کند .

,

او با عزیزترین عروسک هایش برای خلق چنین پیامی همگام می شود تا به جهان بشری بگوید هنوز احساس همدردی به همنوع زنده است . هنوز وجدان بشری زنده است . هنوز ظالم محکوم است و مظلوم مورد احترام و نکوداشت . و چقدر مظلومند شهدای منا که به حق  سزاوار نیکوترین تکریم ها هستند.

,

menahaj11

, menahaj11,

nazzzzz1

, nazzzzz1,

menahaj12

, menahaj12,

و نازنین زهرا اینچنین ناب ترین احساسات کودکانه اش را به شهدای منا تقدیم می کند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه